AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Pga avstand så må vi holde kommunikasjonen gjennom mld og tlf. Det går veldig bra hittil, og vi har planer om å møtes igjen. Siden vi begge liker hverandre og har god kjemi, men det som plager meg litt er at jeg er redd vi snakker for mye? Det er liksom hele dagen? Men klarer ikke la være, og hun sender jo også meldinger til meg hele tiden. Burde jeg holde litt mer igjen? Så hun kanskje finner meg enda mer spennende? Eller er det slemt? Trenger råd Anonymkode: 9ffe0...62a
mjaus Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Er du sikker på det ikke er du selv som føler deg litt kvelt? Siden denne tanken har streifet deg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 mjaus skrev (1 minutt siden): Er du sikker på det ikke er du selv som føler deg litt kvelt? Siden denne tanken har streifet deg. Nei egentlig ikke! Men alt går i henne, hvert eneste minutt går tankene til henne. Så klart det er vanskelig å la vær å sende mld. Anonymkode: 9ffe0...62a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 Det er lett å bygge forholdet på falske forhåpninger om man har altfor mye kontakt uten at man treffes fysisk.. man legger gjerne opp til at det er SÅ bra i hodet sitt, men så er det ikke så bra i real life allikevel.... Anonymkode: 03e4c...674 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå