Gå til innhold

Datet 3 ganger i utmark, hva nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Truffet en veldig koselig fyr på Tinder. Vi har tilbrakt mange timer sammen nå, og jeg er usikker på hva som er lurt å gjøre videre.

Hvis vi skal ta noen glass hos hverandre er det knotete å komme hjem igjen, så jeg vil liksom ikke ta for selvfølge at det skal overnattes heller. Vi har jo ikke engang kysset enda.
Har tidligere gått i vennefella, fordi det ble rett og slett bare turer og kafebesøk, så det vil jeg prøve å unngå. 
Noen råd for hva en gjør i disse koronatider?

Anonymkode: 622aa...9bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her gikk vi for hjemmedater uten alkohol. Funker supert. 

Anonymkode: 521f3...6c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En middag midt i uken f.eks. Noe enkelt- pasta med laks f.eks. 
Veldig konkret forslag..:) 

Anonymkode: 72693...515

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her gikk vi for hjemmedater uten alkohol. Funker supert. 

Men vi kyssa etter 10 minutter på første date og hadde sex på tredje date så vet ikke hvor relevant det er 🤣

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Truffet en veldig koselig fyr på Tinder. Vi har tilbrakt mange timer sammen nå, og jeg er usikker på hva som er lurt å gjøre videre.

Hvis vi skal ta noen glass hos hverandre er det knotete å komme hjem igjen, så jeg vil liksom ikke ta for selvfølge at det skal overnattes heller. Vi har jo ikke engang kysset enda.
Har tidligere gått i vennefella, fordi det ble rett og slett bare turer og kafebesøk, så det vil jeg prøve å unngå. 

Synes det er koselig å rusle turer og la praten gå om alt og ingenting. Tar gjerne mange turer for å bare la praten gå, gjøre meg opp ei oppfatning hvordan dama faktisk er og om hun har egne tanker og visjoner. Jeg opplever mange damer som stresset over at de ikke kommer seg raskt nok til sengs. Det skal pules gjerne på første date og går ikke det så må det bli på andre, hvis ikke havner de i ennda mere stressmodus og vennefella. 

Nei dere gjør ikke det. En skikkelig mann venter på den rette dama og tar ting som det kommer. Blir kjent og bruker tid på å danne en god relasjon. Selvsagt er det mas om sex og noen er såpass tøff at de spør om ikke jeg synes de er sexy og liker dem? Innimellom dukker det opp ei god dame. Å nei jeg er ikke a-seksuell bare fordi jeg venter litt. Vil bare bli litt kjent først for å se om det er noe å gå videre med. Så den vennefella er det i hvertfall du som dame som da skaper og ikke mannen. Rundbrennerne puler første kvelden og dumper deg etterpå. Dere er guds gave til dem ved å gå til sengs tidlig. 

Endret av Hr. Aktiv
Selvfølgelig kysses det litt innimellom når det passer.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Date på innmark? 

Anonymkode: 64158...dd5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (8 timer siden):

Synes det er koselig å rusle turer og la praten gå om alt og ingenting. Tar gjerne mange turer for å bare la praten gå, gjøre meg opp ei oppfatning hvordan dama faktisk er og om hun har egne tanker og visjoner. Jeg opplever mange damer som stresset over at de ikke kommer seg raskt nok til sengs. Det skal pules gjerne på første date og går ikke det så må det bli på andre, hvis ikke havner de i ennda mere stressmodus og vennefella. 

Nei dere gjør ikke det. En skikkelig mann venter på den rette dama og tar ting som det kommer. Blir kjent og bruker tid på å danne en god relasjon. Selvsagt er det mas om sex og noen er såpass tøff at de spør om ikke jeg synes de er sexy og liker dem? Innimellom dukker det opp ei god dame. Å nei jeg er ikke a-seksuell bare fordi jeg venter litt. Vil bare bli litt kjent først for å se om det er noe å gå videre med. Så den vennefella er det i hvertfall du som dame som da skaper og ikke mannen. Rundbrennerne puler første kvelden og dumper deg etterpå. Dere er guds gave til dem ved å gå til sengs tidlig. 

Du vil sjekke om dama har «egne tanker og visjoner»? Herregud så nedlatende du er. Ingeniør eller noe annet jalla-høgskole? Forstår godt at du er singel. 
Men mulig har du ikke sjans på oppegående kvinner, og tror dermed at kvinnene i din «liga» er representativ for alle kvinner.

Anonymkode: a4310...f14

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du vil sjekke om dama har «egne tanker og visjoner»? Herregud så nedlatende du er. Ingeniør eller noe annet jalla-høgskole? Forstår godt at du er singel. 
Men mulig har du ikke sjans på oppegående kvinner, og tror dermed at kvinnene i din «liga» er representativ for alle kvinner.

Egne tanker å visjoner er ikke ingeniør eller jalla. Det er egne meninger og ikke minst tør å ytre dem samt at hun har egne bein å stå på. En lat sofagris som ikke har egne meninger det orker jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Inviter på middag på en hverdag. Tur er supert, men etter 3-4 turer trenger man å møtes på en litt annen måte, se hverandre uten masse yttertøy osv. Og nei, Hr. Aktiv, det betyr ikke at man ønsker sex. Men at man ønsker å se at det går framover.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmedate uten alkohol?

Anonymkode: be2e9...add

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (54 minutter siden):

Egne tanker å visjoner er ikke ingeniør eller jalla. Det er egne meninger og ikke minst tør å ytre dem samt at hun har egne bein å stå på. En lat sofagris som ikke har egne meninger det orker jeg ikke. 

Inntrykket mitt av å lese kommentarfeltet på VG etc er at late sofagriser (i alle fall mannlige) har meninger i bøtter og spann 😂

Personlig foretrekker jeg reflekterte mennesker over folk som er fulle av «meninger».

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Inntrykket mitt av å lese kommentarfeltet på VG etc er at late sofagriser (i alle fall mannlige) har meninger i bøtter og spann 😂

Personlig foretrekker jeg reflekterte mennesker over folk som er fulle av «meninger».

Gud bedre så mye tull dere har lest inn i @Hr. Aktiv sin mening. Kan det ikke være at han mente "reflektert" fremfor "å så liker jeg rosabloggere ..."? 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn utover hjemmedater så synes jeg at kyssing bør til når man har kommet til date nr 4 om man ikke vil gå i vennefella. 
Men nå er kyssing viktig for meg da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

du må rett og slett flørte! Være mer leken! Samt du må rett og slett bli forelsket. 

Å sove over uten at du engang føler du er forelsket er jo en sneve dårlig håndverk. 

Når var du forelsket sist?

Anonymkode: fb759...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når du dater og liker en person gir du blaffen i disse Korona greiene. Da ville jeg gjort fremstøt og begynt med å sitte inn til hverandre og kost litt så kysset. Dette må drives frem fort, ellers ender det bare ut i ingenting. Den risikoen er verdt å ta med den du føler er rett, og han blir en av dine nærkontakter og du hans nærkontakt. At du bruker tid på resten er bare sunt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Overanalysering og akademisk tilnærming er en fornærmelse mot det fantastiske vi kaller livet. Jeg foreslår dere drikker dere drita fulle, knuller som kaniner..og når hodepina slipper neste dag vet dere akkurat hva dere skal gjøre. 

Endret av ABM
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Anonymkode: 622aa...

Endret av sicario
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel bare si på neste turdate at du liker han da vet han at du vil bli kjent med han som noe mer enn en venn?

Anonymkode: 3b71d...c90

AnonymBruker
Skrevet
Blondie65 skrev (13 minutter siden):

Gud bedre så mye tull dere har lest inn i @Hr. Aktiv sin mening. Kan det ikke være at han mente "reflektert" fremfor "å så liker jeg rosabloggere ..."? 

Må nesten forholde meg til det han skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...