AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Vet dere ikke er synske, men jeg lurer på om noen kjenner dette igjen og kan fortelle hva det kan være 🙂 Syklusen min kan variere +- en dag men er ganske fast de siste 2 årene. Jeg skulle hatt mensen enten mandag, tirsdag eller onsdag, men fortsatt ingen ting. Jeg tok en test på torsdag som var negativ. Symptomer: Mensen smerter i magen annen hverdag siden tirsdag. Smerter i korsryggen, og ellers ekstra sliten i kroppen. Veldig varm i ansiktet. Litt svimmel, og føler meg litt utenfor og lite konsentrert. Må tisse ofte. Uvanlig mye utflod. Føler meg egentlig litt uvel. Er på hytten, og kommer meg ikke på butikken for å kjøpe en ny test før onsdag (så lenge ikke mensen kommer) men jeg er litt utålmodig, så håper noen kan gi meg litt "kan være dette..." informajon😅 Anonymkode: 4334c...dea
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Hva vil du vi skal si? Har du hatt sex er det jo en sjanse for at du kan være gravid. Har du hatt sex? Anonymkode: 53dd5...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Dette kan være graviditet. Dette kan være korona. Dette kan være psykisk, Anonymkode: 4d17e...089
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Har du hatt ubeskyttet sex? Ja, da kan du være gravid. Anonymkode: 0981a...38a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Hvis du har hatt sex er det alltid en sjanse for å bli gravid Anonymkode: 25be0...ab0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Ja jeg har prøvd i over 2 år å bli gravid, men siden testen var negativ er jeg redd det kan være en annen grunn til dette. At jeg kan være syk eller noe. Derfor jeg spør om noen kjenner til dette 😊 Ts Anonymkode: 4334c...dea
Flamme Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Du kan være gravid. Og du kan også ikke være det. Umulig for oss å svare på, desverre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå