AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Hei! Jeg har lenge hatt en uvanlig tunge. Den er vanlig i fargen og jeg drikker nok vann, men det er bitemerker og hvit hud/kjøtt på siden. Hva er dette for noe? Ser liksom ingen andre som har slik tunge. Jeg har ikke noe smerter eller ubehag. Anonymkode: 3e93e...29e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Sannsynligvis biter du deg i tunga når du sover. Sjekk kinnene og se om det er like merker. Jeg dro til legen i full panikk, men det var ganske tydelig at bitemerkene hadde tannavtrykket mitt. Jeg fikk en gummiskinne jeg sov med. Anonymkode: b167a...3e8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Mange som har slik tunge, inkludert meg selv. Det er fordi tunga er stor, min tunge er såpass stor at den hviler mot tennene. Derfor får jeg slike merker. Anonymkode: 12d40...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sannsynligvis biter du deg i tunga når du sover. Sjekk kinnene og se om det er like merker. Jeg dro til legen i full panikk, men det var ganske tydelig at bitemerkene hadde tannavtrykket mitt. Jeg fikk en gummiskinne jeg sov med. Anonymkode: b167a...3e8 Har alltid bite merker i kinnene, da jeg biter meg der når jeg er stresset og nervøs. Men har det hjulpet med gummskinnen? Anonymkode: 3e93e...29e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mange som har slik tunge, inkludert meg selv. Det er fordi tunga er stor, min tunge er såpass stor at den hviler mot tennene. Derfor får jeg slike merker. Anonymkode: 12d40...3e0 Er det noe å gjøre med det? Ser ikke så pent ut eheh Anonymkode: 3e93e...29e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noe å gjøre med det? Ser ikke så pent ut eheh Anonymkode: 3e93e...29e Ser ikke pent ut? Jeg vet ikke deg men det er ingen som ser tunga mi med mindre jeg stikker den ut. Unntaket er vel menn jeg har sugd, de ser jo tunga i all sin prakt når jeg viser frem skillsa mine, og de har aldri klaga. Anonymkode: 12d40...3e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå