Gå til innhold

Er det bare jeg som er forferdelig stygg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Terapauten min er ikke enig i at kvinner har høye krav.

Men jeg har blitt avvist av absolutt alle kvinner og jeg er jomfru. Jeg er vanlig høyde, men kanskje jeg er veldig stygg. Så kvinners krav er normale men det er bare jeg som er forferdelig stygg. Eller har jeg normalt utseende og kvinner har høye krav?

Anonymkode: 7c0a9...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å prøv deg på absolutt alle kvinner...??

Anonymkode: 35478...eed

• Liker 13
Skrevet

Få se bilde da

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er ikke bare utseende som har noe å si, har du en dårlig personlighet, så blir du automatisk stygg uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du det fra at kvinner velger utelukkende basert på utseende? Jeg er sikker på at det er mange ting ved deg som er mindre tiltrekkende enn utseende ditt, om du virkelig ikke har sjangs på damer.

Anonymkode: 587c8...0c0

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Tja det er kanskje litt av begge deler. Men hvor gammel er du da? Det er jo vanskelig å nå opp for yngre menn, unge damer velger jo blant menn i alle aldre. Og velger heller kjekkere menn som er en del eldre fremfor jevnaldrende menn som ikke er like kjekk.

Anonymkode: 6ea49...72c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke blitt avvist av absolutt alle kvinner. Det er ikke mulig fordi du har ikke møtt alle kvinner. 

Anonymkode: ee7e4...371

• Liker 8
Skrevet

Du virker som du har dårlig kvinnesyn og kjip personlighet.

Det er ikke bare utseendet og høyde som teller. Jeg har ikke sett deg engang, og kjente skjeden tørke inn og klitorisen krympe av å lese innlegget ditt.

• Liker 27
Skrevet
Cuntzilla skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bare utseendet og høyde som teller. Jeg har ikke sett deg engang, og kjente skjeden tørke inn og klitorisen krympe av å lese innlegget ditt.

Dette

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom det ikke faller deg inn at du blir avvist pga personlighet så tipper jeg du er rimelig utseendefokusert selv.

Anonymkode: 2f0ab...5de

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg begynte å date en fyr som kunne klassifiseres som mindre pen utifra bildene hun viste meg. Etter et par måneder skulle jeg endelig få møte han og det slo meg at han var dønn lik i virkeligheten som på bilde. Men jøye meg for en personlighet han har! Mer vittig og sjarmerende mann skal du lete etter. En mann med sånn karisma finnes det svært få av. Og personligheten hans gjorde at han ble umiddelbart tiltrekkende, og jeg tok meg selv i å syns venninnen min var heldig som møtte han først, det tenkte jeg ikke bare utifra bildene for å si det sånn.. Så, moralen er, utseende har ingenting å si dersom personligheten er slående. Så dersom alle kvinner du har møtt hittil har avvist deg, så bør du kanskje begynne å tenke mer på hvordan du fremstår, og mindre på utseendet ditt (selvfølgelig er normal hygiene, rene klær etc absolutt nødvendig) 

Anonymkode: 1b717...847

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ettersom det ikke faller deg inn at du blir avvist pga personlighet så tipper jeg du er rimelig utseendefokusert selv.

Anonymkode: 2f0ab...5de

Hva er galt med min personlighet? Jeg er ikke slem, er vel egentlig jeg som alltid har blitt plukket på uten at jeg skal si at jeg er et offer. Men ja jeg kunne sikkert vært mer agressiv og egoist slik at folk ikke mobbet meg.

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei den der "det er kvinners skyld at jeg ikke får pult fordi de har så høye krav"

Ja, hvis du mener at "høye krav" er å ligge med noen man finner attraktiv, både fysisk og psykisk, har god personlighet og får deg til å føle deg bra så har du helt rett 👍

Hvis du er fellesnevneren i alle avvisninger så er det ikke kvinnene som er problemet. 

Anonymkode: ecd54...f5b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Cuntzilla said:

Hva konkret gjør at du mener dette, basert på de få setningene han skrev?

• Liker 1
Skrevet
Cuntzilla skrev (14 minutter siden):

ha ha ha ha herregud.... :Knegg:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva konkret gjør at du mener dette, basert på de få setningene han skrev?

Premisset om at kvinner bare går etter utseendet. Og "konklusjonen" om at han må være forferdelig stygg, men han sier vel egentlig implisitt at det er kvinner som har for høye krav og at han fortjener og få pult når han har normal høyde.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cuntzilla said:

han sier vel egentlig implisitt at det er kvinner som har for høye krav og at han fortjener og få pult når han har normal høyde.

Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen 😅 Startet tidlig med vinen i dag?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen 😅 Startet tidlig med vinen i dag?

Han starter med å skrive at terapeuten ikke er enig i at kvinner har for høye krav.

Det fremstår for meg som relativt åpenbart at det er han selv terapeuten er uenig med, følgelig at han mener kvinner har for høye krav.

Videre er det også åpenbart at det er utseendet han tenker på når han mener kvinner har for høye krav, da han spør/konkluderer både i tittel og innlegg med at han må være forferdelig stygg som ikke får pult, når han har normal høyde.

Samtidig tror jeg ikke TS føler han selv er forferdelig stygg. Innlegget peker tydelig mot at det må være kvinnene det må være noe galt med. 

Jeg er ikke her for å lære folk å lese, men du skal få denne gratis av meg siden du virker å ha litt vanskelig for det.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men jeg har blitt avvist av absolutt alle kvinner og jeg er jomfru. Jeg er vanlig høyde, men kanskje jeg er veldig stygg. Så kvinners krav er normale men det er bare jeg som er forferdelig stygg. Eller har jeg normalt utseende og kvinner har høye krav?

Så du har altså blitt avvist alle kvinner på jordkloden?😳

At du er jomfru er jo en gudsgave i det kristne og muslimske hjem🤪

Anonymkode: 347fa...723

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 17.33):

Kvinner har høye krav. Men om du alltid blir avvist hadde jeg nok sett på meg selv. Ikke i speilet, men på innsiden. Det er ofte personligheten som skorter om alle avviser. 

Anonymkode: 71715...5ca

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...