Candy1 Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 I dag har jeg gått tur med hunden, og funnet to geocatcher, men de var veldig enkel å finne da, tror jeg ska gå etter nån vanskeligere neste gang. Så gikk jeg på garnbutikken, der jeg fikk hjelp til å finne garn og pinner til en genser jeg skal strikke. Har aldrig strikket en genser før, så det kan bli veldig spennende. Nå tenker jeg at jeg skal gjøre en yoga økt og spise middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 10. april 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg har startet sukkerstopp sammen med moren min, som vi skal ha i et halvt år nå. Hun er mer som en veninne en en mor for meg, hun kommer på besøk hit, om sånn to uker, å d blir koselig, for bor ganske langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 10. april 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2021 Dette er genseren jeg skal strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 10. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Dagens ordtak: hvis alle tenker positivt, så blir verden til et bedre sted Endret 10. april 2021 av Candy1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 11. april 2021 I dag har jeg vert på besøk hele dagen, det var kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2021 Dagens ordtak: ta vare på de du elsker, men ta enda mere vare på de som elsker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 12. april 2021 Er hjeme fra skolen, for jeg kjente litt somtomer i morgest, men nå er det helt bra igjen. Tror kansje at jeg har blitt alergisk mot støv. Nys og klør i næsa, å svir i øyan spesielt på mårraen, men aldrig når æ e ute. Må kansje sjekke d, men hate å vær hos legen, d e liksom d værste æ kan gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 12. april 2021 Men må jo finne ut om d e alergi, for elersj må æ jo holde mæ hjeme, for at d e symtoma på coronna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 12. april 2021 Det verste med å bo aleina e å måtte lage mat til kunn seg selv, er så kjedelig at man nesten ikke prioriterer det. Har kjørt på mikromat kjempelenge nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 26. mai 2021 Har startet min egen natbutikk, maler klær, å selger det der. Sjekk den gjerne ut, å kom med ideer, da hadde jeg blitt veldig glad https://paint-studio.webnode.com/# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy1 Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 26. mai 2021 Ikke så masse som ligger ute nå, men kom med flere ideer, eller spesialbestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå