AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #21 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvorfor brydde du deg ikke før da? Anonymkode: 32b6f...bd2 For mange er det lett å være etterpåklok. Avdøde kan også ha vært ett vanskelig eller slemt menneske som har vært umulig å forholde seg til. Anonymkode: d227d...141
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #22 Skrevet 16. april 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Det kunne jeg aldri gjort. Ryddet selv huset for min mor og gikk igjennom alt. Brukte mye tid men det er et helt liv så for meg var det viktig å ha kontrollen. Hun fikk også med seg en del til ny leilighet på omsorgssenter. Jeg er glad huset ble solgt mens hun lever for det er trist å gjøre alene etter noen er død. Anonymkode: 71399...ec6 Jeg har ikke nevnt det spesifikt men her er også alle fortsatt levende, både oldemor og svigermor. Anonymkode: 961cb...b76
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #23 Skrevet 16. april 2021 4 hours ago, Nuith said: Kan ikke dere med sexleketøy dere ikke vil at familien skal se, stappe dem i en eske og skrive "SEXLEKETØY - IKKE ÅPNE DENNE ESKEN, BARE KAST DEN!" med ekstra store bokstaver utenpå? Jeg synes det var genialt men tror kanskje også at de kan bli så nysgjerrige at de åpner den allikevel 😅 Anonymkode: 961cb...b76
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #24 Skrevet 16. april 2021 Jeg skulle ønske min mor ville gjøre dette. Hos henne tyter det ut av skuffer, skap, kjeller og loft. En svær enebolig som er helt stappfull. Kan ikke bare kaste ukritisk heller for noe av det er ganske verdifullt. Kommer til å ta mange uker å rydde der. Selv rydder jeg stadig, og passer på å gi vekk eller kaste ting i stedet for å sette det i boden "i tilfelle". Men det er mest for min egen del, jeg orker ikke å leve oppi masse gammelt skrot. Liker at det er plass til å sette ting rett inn i skapet uten at man må stable alt nøye for å få plass. Anonymkode: 8eef5...742 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #25 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 16.08): Jeg er litt interessert i hva du mener man bør/må rydde bort. Er det noe jeg ikke har tenkt på? Jeg er såpass gammel at jeg har noen handskrevne dagbøker fra ungdomsårene. Litt kleint, ja, men ikke noe mer enn det jeg tenker enhver som leser det vil se på som en typisk tenåring med forelskelser, prøving, og feiling. Og hvem er det som ikke har en boks med sexleketøy i disse dager? Uansett hvilken slektning som må rydde her tenker jeg bare at det vil bli diskret kastet. Har det generelt ganske ryddig og greit. Om familien ikke ønsker å rydde får de bare plukke med seg det de ønsker, og la en veldedig organisasjon fikse resten. Anonymkode: 11dea...727 Jeg har fortsatt alle brevene fra min ungdomskjæreste. De skal få bli. Jeg vil dokumentere hvem jeg var som person og ikke bare som mamma. Min mamma er død. Først etterpå kom alle spørsmålene om hvem hun var og hva hun drømte om. Jeg har ingen å spørre lenger. Så mitt råd er å kaste, men behold personlige ting. Gi unger/familie et innblikk i hvem du var/er. Anonymkode: f67e4...ab8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå