AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Har ikke greid å gå til slik undersøkelse på mange år, av ulike grunner. Angrer nå, da jeg har flere symptomer på at noe er galt. Fått det jeg vil si er mye utflod, blank og lukter ikke. Smerte i buken og en slags oppfylt/presslignende følelse. Noe som minner om menstruasjonssmerter i tillegg. Er ferdig med overgangsalder, 54 år. Har bestilt time til privat gynekolog, skal om underkant av to uker. Noen som har opplevd lignende og kan berolige meg litt, ser jo at dette er symptomer på litt forskjellig, kjenner at det tar veldig på å vente på denne timen. Anonymkode: 52470...a13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Hvordan vet du at du er ferdig med overgangsalder? Jeg har litt sånne symptomer innimellom, men jeg går jevnlig til gynekolog og alt er greit . Jeg fikk satt opp en spiral i fjor høst som også kan gi meg sånne symptomer Anonymkode: 80622...06c 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du at du er ferdig med overgangsalder? Jeg har litt sånne symptomer innimellom, men jeg går jevnlig til gynekolog og alt er greit . Jeg fikk satt opp en spiral i fjor høst som også kan gi meg sånne symptomer Anonymkode: 80622...06c Vet jo ikke sikkert om jeg er ferdig med overgangen, men regner med det. Jeg satte inn hormonspiral for en del år siden, det gikk ikke bra og er nok sterkt medvirkende til min angst for undersøkelser nå. Ble betennelse og sykehus med intravenøs antibiotika-behandling. Synes jeg kjenner lignende symptom nå uten at jeg skjønner hva grunnen er og merker jeg er veldig urolig. Får vel bare prøve å holde ut til jeg vet mer. Anonymkode: 52470...a13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Jeg utsatte gu i mange år, har alltid hatet det og fått såpass sterk angst at jeg orket ikke tanken engang. Så måtte jeg bare, hadde så mye smerter i hele underlivet og nedover den ene kjønnsleppen. For meg er det viktig med en kvinnelig lege, så jeg fant en med gode tilbakemeldinger på nett. Hun var så fantastisk og hele undersøkelse gikk som en drøm. Stolen hennes var uten sånne fæle bøyler og det var varme i den, lyset var dempet. Helle opplevelsen ble positiv. Vel verdt hver eneste krone det kostet. Finn deg en en god gynekolog og si i fra at du er engstelig. De fleste private gynekologer har litt ekstra tid. Jeg håper du får en positiv opplevelse! Anonymkode: 4ad77...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg utsatte gu i mange år, har alltid hatet det og fått såpass sterk angst at jeg orket ikke tanken engang. Så måtte jeg bare, hadde så mye smerter i hele underlivet og nedover den ene kjønnsleppen. For meg er det viktig med en kvinnelig lege, så jeg fant en med gode tilbakemeldinger på nett. Hun var så fantastisk og hele undersøkelse gikk som en drøm. Stolen hennes var uten sånne fæle bøyler og det var varme i den, lyset var dempet. Helle opplevelsen ble positiv. Vel verdt hver eneste krone det kostet. Finn deg en en god gynekolog og si i fra at du er engstelig. De fleste private gynekologer har litt ekstra tid. Jeg håper du får en positiv opplevelse! Anonymkode: 4ad77...8fe Takk for svar, hjelper å lese dette faktisk😊 Har funnet en privat gynekolog som jeg skal prøve å kvinne meg opp til å gjennomføre undersøkelsen hos. Koster flesk ser jeg men det får bare bli som det blir. Skulle skrive stikkord til legen på bestillingsskjemaet, nevnte der at jeg var engstelig for GU. Satser på at dette går bra, fint å høre at du fikk god hjelp også! Anonymkode: 52470...a13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Takk for svar, hjelper å lese dette faktisk😊 Har funnet en privat gynekolog som jeg skal prøve å kvinne meg opp til å gjennomføre undersøkelsen hos. Koster flesk ser jeg men det får bare bli som det blir. Skulle skrive stikkord til legen på bestillingsskjemaet, nevnte der at jeg var engstelig for GU. Satser på at dette går bra, fint å høre at du fikk god hjelp også! Anonymkode: 52470...a13 Lykke til! Håper du blir tatt godt i mot og får en positiv opplevelse. Og selvfølgelig funnet ut om noe er galt og får hjelp til det. Anonymkode: 4ad77...8fe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå