Gå til innhold

Merkelige ting folk gjør

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er tråden for hva du synes er merkelig at andre gjør/ eller ikke gjør!

Folk som tar smør på skiva og i tillegg tar på nugatti, smøreost eller andre smørepålegg 🤐

Din tur!

Anonymkode: 8d88d...aa2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er tråden for hva du synes er merkelig at andre gjør/ eller ikke gjør!

Folk som tar smør på skiva og i tillegg tar på nugatti, smøreost eller andre smørepålegg 🤐

Din tur!

Hva er merkelig med dette? En liker komboen av smørsmaken og de andre påleggene?

Anonymkode: 70d0e...0de

• Liker 24
Skrevet

Folk som isbader🥶

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke setter på plass handlekurven/vogna. Når jeg er på butikken rydder jeg ofte etter andre som bare setter fra seg og driter i resten. Litt annet nå med corona, men det irriterer meg at folk ikke tenker litt.

Anonymkode: aa697...242

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hva er merkelig med dette? En liker komboen av smørsmaken og de andre påleggene?

Synes også at det er merkelig med folk som absolutt må kverulere på andres meninger 😂

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk som ikke setter på plass handlekurven/vogna. Når jeg er på butikken rydder jeg ofte etter andre som bare setter fra seg og driter i resten. Litt annet nå med corona, men det irriterer meg at folk ikke tenker litt.

Jeg blir jævlig irritert når folk bare setter fra seg handlevogner ute på parkeringsplassen, så man ikke får parkert i tillegg!

Anonymkode: 01550...9da

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig med folk som absolutt ikke kan vente med å svare på en snap/melding når de kjører bil. Hva tenker de med?

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Omg psycho!

Det jeg synes er snålt er de som henger opp toalettrullen slik at enden henger ned på innsida (mot veggen)

Anonymkode: 6be20...e69

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Omg psycho!

Det jeg synes er snålt er de som henger opp toalettrullen slik at enden henger ned på innsida (mot veggen)

Anonymkode: 6be20...e69

Omg psycho..?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Synes også at det er merkelig med folk som absolutt må kverulere på andres meninger 😂

Mulig. Men det er også merkelig å synes at noe helt normalt og logisk er merkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig. Men det er også merkelig å synes at noe helt normalt og logisk er merkelig.

Noe som er normalt for noen, trenger ikke å være normalt for andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe som er normalt for noen, trenger ikke å være normalt for andre.

Hva er unormalt med å blande 2 ting for å oppnå den smaken man liker?

Svar: Absolutt ingenting.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er unormalt med å blande 2 ting for å oppnå den smaken man liker?

Svar: Absolutt ingenting.

Hvorfor tar du deg nær av noe så lite? Om jeg synes at det er merkelig at noen tar smør på skiva i tillegg til nugatti må vel det være lov?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du deg nær av noe så lite? Om jeg synes at det er merkelig at noen tar smør på skiva i tillegg til nugatti må vel det være lov?

Om du skal skrive noe som har med overskriften å gjøre, skriv da noe som faktisk ER merkelig. Ikke noe folk gjør av en fullstendig logisk grunn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om du skal skrive noe som har med overskriften å gjøre, skriv da noe som faktisk ER merkelig. Ikke noe folk gjør av en fullstendig logisk grunn.

Du har totalt misforstått denne tråden. Her kan man skrive hva man synes er merkelig at andre gjør, som man aldri hadde gjort selv. Nå er denne diskusjonen over.

• Liker 10
Gjest SmokeyEye
Skrevet

Folk som står i butikkdøren og prater, og stenger veien for andre. 

AnonymBruker
Skrevet
SmokeyEye skrev (1 minutt siden):

Folk som står i butikkdøren og prater, og stenger veien for andre. 

Også ganske merkelig med butikkansatte som står i kassa og prater med venner når det står en kunde ved kassa for å betale

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorvidt mennesker setter på plass handlevognen etter endt handel, kan anses som en ultimat test av vedkommendes moralske karakter og dydighet. Dette tankeeksperimentet forutsetter at handlevognen ikke er låst fast slik at mynt eller polett må benyttes for å løsne vognen. Å levere handlevognen kan nemlig anses som en plikt, men man vil allikevel ikke møte noen konsekvenser eller sanksjoner ved å ikke levere vognen. Ei heller mottar eller tjener man noe ved å levere vognen. Skulle gjerne ha forsket på dette eksperimentet i perspektiv av janteloven. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Carola96 skrev (22 minutter siden):

Hvorvidt mennesker setter på plass handlevognen etter endt handel, kan anses som en ultimat test av vedkommendes moralske karakter og dydighet. Dette tankeeksperimentet forutsetter at handlevognen ikke er låst fast slik at mynt eller polett må benyttes for å løsne vognen. Å levere handlevognen kan nemlig anses som en plikt, men man vil allikevel ikke møte noen konsekvenser eller sanksjoner ved å ikke levere vognen. Ei heller mottar eller tjener man noe ved å levere vognen. Skulle gjerne ha forsket på dette eksperimentet i perspektiv av janteloven. 

Jeg tenker at de butikkansatte ikke bryr seg og igrunnen ikke har lov til å bry seg. Men når jeg ser at noen bare pakker varene sine og lar vogna stå igjen, da blir jeg faktisk ganske forbanna. Samme når folk ikke klarer å sette kurven sin i stabelen med kurver, men heller bare setter den midt på gulvet. Har opplevd dette mange ganger og har da rydda vekk kurven til kunden foran meg. Jeg har da lagt merke til at kunden foran blir litt brydd. Og det syns jeg er på sin plass.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter fra meg kurven i den kroken ved kassa der det er naturlig og intuitivt å sette den, siden det er der man tar varene ut og neste steg er å pakke de i en pose.

Anonymkode: 5a637...80f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...