Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken pris har 40-årsgaven til mannen din vært på? Her er det 40 årsdag i huset om et par måneder, og jeg vet ikke hvor jeg skal legge meg prismessig. 2000, 5000, 10000, aner ikke. 😄 Tror nok at det blir et gavekort på en butikk han ønsker seg, da han ikke har noen ønsker selv. 

Anonymkode: fba16...6bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk en helgetur til storby (vi dro sammen). Hadde jeg kjøpt gave hadde jeg brukt mindre penger.

Anonymkode: 88be0...65b

AnonymBruker
Skrevet

Storbytur og sykkel

Anonymkode: 3c675...956

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 11.11):

Tror nok at det blir et gavekort en butikk han ønsker seg, da han ikke har noen ønsker selv. 

Det var en voldsom flott gave. Blir dyrt da🤭

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en tur til Roma av mannen i 40-års gave. Uforglemmelig! Jeg ga padlekurs over en helg som vi dro på sammen. Veldig artig! 
Så mitt tips er å gi noe mer kreativt som gir gode minner og felles opplevelser 😊

Anonymkode: 46c78...6d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 11.11):

Hvilken pris har 40-årsgaven til mannen din vært på? Her er det 40 årsdag i huset om et par måneder, og jeg vet ikke hvor jeg skal legge meg prismessig. 2000, 5000, 10000, aner ikke. 😄 Tror nok at det blir et gavekort på en butikk han ønsker seg, da han ikke har noen ønsker selv. 

Jeg kjøpte randonee utstyr(full pakke) til mannens 40 års dag. Det kostet godt over 20.000,- Dyrt, men verdt hver eneste krone :) 

Anonymkode: a796f...0e5

Skrevet

Det er umulig å svare godt på det, for det kjem an på økonomien din! Og litt avhengig av kva nivå du brukar å satse på til andre bursdager. 

Meir enn 37-årsdag. Men ikkje 20.000 dersom du ikkje har råd til det. Her har det blitt gåve i 3000-4000 området, for det er det eg har råd til uten å måtte be om overføring frå mannen for å kjøpe gåve til han 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...