Gjest vilje uinnlogga Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 vi har 3 dager i roma, og så 6 dager hvor vi ikke vet hvor vi skal. returbilletten går fra roma igjen. vær så snill å hjelp meg å finne ut hvilke steder vi kan besøke som 1) det er lett å finne frem i 2)som er interessant og ikke så veldig store byer. tenker at vi besøker napoli, men hadde ikke lyst å bli der over natten, er det noen fine litt mindre steder, kanskje ut mot kysten vi kan dra til etter å ha vært i napoli om dagen??
Gjest Aloha Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Terracina er iallfall veldig trivelig! Nydelig strand og gode restauranter. Byen ligger midt mellom Roma og Napoli, 12 mil fra begge byer ca.
Arwen Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Dagstur til Nemi kan jo være noe - nydelig bitteliten by i fjellene utenfor Roma.
Trampe Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Blir det nok med tre dager i Roma da? Vi hadde fem, og det var alt for lite for oss... Kanskje ikke det smarteste av meg å si dersom dere ikke kan gjøre noe, men jeg ville ha prøvd å få til noen dager til (ihvertfall en) i Roma og heller ta dagsturer til småbyer rundt.
sixx Skrevet 29. august 2005 #5 Skrevet 29. august 2005 Pompei da....ikke så veldig langt fra Napoli.
Arwen Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Vi var en uke i Roma og det var for mye for meg så det er nok individuelt hvor mye tid man trenger. Kunne heller tenkt meg to tredagers turer dit en en hel uke på rappen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå