AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #21 Del Skrevet 10. april 2021 Jdz skrev (6 minutter siden): Bruker den både nedi toalett og som oppvaskbørste. Veldig praktisk 😁 hehe, jeg vasker meg på ryggen med den. i tillegg til do skåla🤣 Anonymkode: 30334...c2a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #22 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen som så innslaget på TV2 hjelper deg eller hva det var, da de testet vaskebyråer? En kar som vasket hele badet med dobørsten. Doen, servanten, dusjen... Alt. Digg! Anonymkode: 9f8b9...aca Var det ikke samme fyr som fant myntene de hadde plassert rundt, smilte fornøyd og putta i egen lomme? Fy faen flaut 😁 Anonymkode: 2af34...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #23 Del Skrevet 10. april 2021 Jeffe skrev (3 timer siden): Jeg bruker også legge papir for å dekke over spor i fortøylen. Skjønner ikke at folk vasker oppi der? Om avføringen forsvinner så enkelt, så er du heldig. Jeg bruker dobørsten til å vaske skåla, bruker vanligvis såpe også da, men skrubber bort avføring 1-3 ganger i uka. Anonymkode: a9f25...eea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #24 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruker selvfølgelig bare børsten på do. Bare en skjelden gang i dusjen hvis det er noe som må skrubbes. Anonymkode: 1c652...bda Bruker du dobørste i dusjen? Gni ecoli-bakterier utover en plass som skal gjøre deg rein. Herregud. Jeg bruker den til å få bort avføringsrester og til å vaske i skåla med, setter den i klor i doskåla ca hver 14 dag. Anonymkode: fd689...32f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mo Skrevet 10. april 2021 #25 Del Skrevet 10. april 2021 Innsida av porselenskåla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #26 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men du bruker jo også børsten til å vaske over hele toalettet ved rengjøring. Da blir det jo bæsj overalt? /ts Anonymkode: 1c652...bda Hvorfor later du som at du er ts? Anonymkode: 98a7f...01d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #27 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor later du som at du er ts? Anonymkode: 98a7f...01d Beklager det blei feil, trodde vi var i en annen tråd /ts Anonymkode: 1c652...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #28 Del Skrevet 10. april 2021 Pleier å bruke den som tannkost om jeg ikke finner tannkosten Anonymkode: 632f7...d7d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 10. april 2021 #29 Del Skrevet 10. april 2021 Bruker den kun til å rengjøre toalettet, kunne ikke falt meg inn å bruke den i f.eks dusjen. Hvis det er rester av avføring i skåla, sørger jeg for å snurre og "shake" børsten mot porselenet mens jeg spyler ned for å gjøre børsten så ren som mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #30 Del Skrevet 10. april 2021 Sier som Herodes Falsk: "det viktigste du kan vaske er tenner og rasshøl! Og du sparer mye tid på å bruke samme børsten" Anonymkode: 192b1...3c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #31 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har alltid kun brukt dobørsten til å VASKE toalettet med. Altså kun når jeg skal gjøre rent med såpe osv. Langsomt har det gått opp for meg at folk jevnt over bruker dobørsten til å skrubbe vekk rester av avføring etter toalett besøk. Men betyr det da at du også vasker toalettet med samme dobørste? Full av dritt?? 🤢 skulle det sette seg rester av avføring legger jeg 2-3 tørk papir over så det ikke synes. Ved neste nedtrekk har det løst seg opp og blir borte! Hva gjør dere?? Anonymkode: 498f7...118 Jeg bruker den til begge deler. Det er meningen at den skal brukes til å fjerne rester i toalettet med en gang. Vi har til og med en påminnelseslapp på jobb på toalettene for å min e folk på å ikke la det henge bæsj igjen i toalettskåla. Dokosten kan fortsatt brukes til å vaske med såpe (altså slik klorin toalett greier) nedi skåla, og ikke minst så bytter jeg dokosten ofte. Litt som med tannkosten, så har folk dem alt for lenge. Det er ikke meningen at den skal «ødelegges» før den byttes. Anonymkode: ecae3...c01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #32 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker den til begge deler. Det er meningen at den skal brukes til å fjerne rester i toalettet med en gang. Vi har til og med en påminnelseslapp på jobb på toalettene for å min e folk på å ikke la det henge bæsj igjen i toalettskåla. Dokosten kan fortsatt brukes til å vaske med såpe (altså slik klorin toalett greier) nedi skåla, og ikke minst så bytter jeg dokosten ofte. Litt som med tannkosten, så har folk dem alt for lenge. Det er ikke meningen at den skal «ødelegges» før den byttes. Anonymkode: ecae3...c01 Ja enig! Bruker den begge deler. Både i selve skåla og over hele klosettet Anonymkode: 1c652...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #33 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men du bruker jo også børsten til å vaske over hele toalettet ved rengjøring. Da blir det jo bæsj overalt? /ts Anonymkode: 1c652...bda Du er nå ikke ts, som du skriver, da anonymkoden din er annerledes. Men svarer likevell, for man bruker ikke kosten overalt. Dokosten brukes til å vakse doskåla, ikke hele toalettet. Klut ol. brukes på andre deler av toalettet og kosten nede i skåla. Anonymkode: ecae3...c01 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #34 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja enig! Bruker den begge deler. Både i selve skåla og over hele klosettet Anonymkode: 1c652...bda Var ikke det jeg skrev, ja begge deler som i både til å umiddelbart vaske bort bæsj fra skåla når det henger fast noe, og til å vakse skåla hver uke med en eller annen form for såpe. Man vasker selvsagt ikke hele toalettet med dokosten. Ikke rart du synes det er merkelig at folk bruker kosten til annet da, for ja det er millionvis med avføringsbakterier på kosten, som du da sprer utover hele toalettet 🤢 Anonymkode: ecae3...c01 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #35 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er nå ikke ts, som du skriver, da anonymkoden din er annerledes. Men svarer likevell, for man bruker ikke kosten overalt. Dokosten brukes til å vakse doskåla, ikke hele toalettet. Klut ol. brukes på andre deler av toalettet og kosten nede i skåla. Anonymkode: ecae3...c01 Nei jeg har svart på dette over. Jeg trodde jeg var i en annen tråd. /ts Anonymkode: 1c652...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #36 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var det ikke samme fyr som fant myntene de hadde plassert rundt, smilte fornøyd og putta i egen lomme? Fy faen flaut 😁 Anonymkode: 2af34...080 Ja, og stjal fra snopeskåla på bordet også 😂 Anonymkode: 259da...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #37 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg har svart på dette over. Jeg trodde jeg var i en annen tråd. /ts Anonymkode: 1c652...bda En annen tråd? Er det to ulike tråder om samme tema sån går rundt. Uansett så trenger du ikke fortsette å skrive at du er ts, for anonymkoden din: Anonymkode: 1c652...bda Stemmer ikke med hovedinnlegget: Anonymkode: 498f7...118 Anonymkode: ecae3...c01 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 10. april 2021 #38 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei jeg har svart på dette over. Jeg trodde jeg var i en annen tråd. /ts Anonymkode: 1c652...bda Slutt å signere med /TS da! Herregud. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #39 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har alltid kun brukt dobørsten til å VASKE toalettet med. Altså kun når jeg skal gjøre rent med såpe osv. Langsomt har det gått opp for meg at folk jevnt over bruker dobørsten til å skrubbe vekk rester av avføring etter toalett besøk. Men betyr det da at du også vasker toalettet med samme dobørste? Full av dritt?? 🤢 skulle det sette seg rester av avføring legger jeg 2-3 tørk papir over så det ikke synes. Ved neste nedtrekk har det løst seg opp og blir borte! Hva gjør dere?? Anonymkode: 498f7...118 Jeg bruker dokosten til å vaske bort avføring i doskåla, selvfølgelig ikke til andre ting! Jeg vasker dosetet og lokket etc med klorin og klut en gang i uka og ved behov. Har det alltid skinnende rent på badet. Det er viktig for meg Anonymkode: 24ad3...ad5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #40 Del Skrevet 10. april 2021 Åh, herregud.... Anonymkode: 7d1d4...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå