PokemonGone Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Hvordan gjør jeg valpen min ( en og en halv mnd gåmmel) å være vennlig med kattene mine?
Million Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 En valp på 1½ måned!?? Den skulle ikke vært tatt fra moren sin på minst to uker ennå! 2
PokemonGone Skrevet 10. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2021 Million skrev (1 time siden): En valp på 1½ måned!?? Den skulle ikke vært tatt fra moren sin på minst to uker ennå! Ja, hun er fremdeles hos moren. Men hun spiser alene fordi moren ikke lenger gir henne melk. Moren hennes er aggressiv mot kattene mine, og jeg vil at hun skal være vennlig. Hva er den beste alderen for å starte introduksjonen?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Se cat vs dog på dplay. Eller google «introducing cat and dog» Anonymkode: beb73...d14
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Jeg har 1 voksen å 1 valp nå som bor sammen med en katt. Den voksne er veldig rolig og grei med katten, men katten var livredd henne når hun var valp. Nå har jeg valp igjen, katten er ikke redd denne gangen men synes valper er frekke og irriterende å vil helst være i fred. Hvis valpen din vokser opp med katt rundt seg å du lærer henne å respektere katten så er det veldig sannsynlig at de liker hverandre når valpen er voksen. Men du kan ikke forvente at en valp vil behandle katten «pent» den første tiden. Min valp synes det er dødskult å springe etter katten, løpe i ring rundt henne, hoppe på henne osv. Hun tror katten er en lekekamerat og klarer ikke la henne være i fred. Det beste du kan gjøre er å sette katten først. La den spise maten sin i fred, la den ha et høyt sted eller en annen løsning for å komme vekk fra valpen. Ikke la valpen prøve å plage eller leke med katten, men du kan gjerne gi begge f.eks leverpostei eller kylling mens du trener enkle kommandoer med valpen. Det kan hende valpen må bli 6mnd-1år gammel før katten trives sammen med den, min katt foretrekker den voksne hunden fordi hun er rolig og behersket. Anonymkode: 5ae31...661 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå