Gå til innhold

sex på bryllupsnatten


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei nå er det ikke lenge til bryllup.

Men jeg lurte på om det er vanlig å ha sex på bryllupsnatten?

Eller er det opp til vær enkelt?

Selvfølgelig så er det ditt valg, men er det noe som er gale liksom visst

du ikke har det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, hei

Mange sier att sex på bryllupsnatten er oppskrytt.... De fleste er utslitt etter en lang dag, og orker ikke tanken på annet en å slappe av.... Tror det er vanskelig å svare på det, før vi kommer så langt.... Men det skal jo ikke være noe stress synes jeg... Så kommer det jo litt an på om du har hatt sex før, eller om det er første gangen.... Det kan jo ikke jeg svare på i ditt tilfelle.... :P Gjør det du føler for du, og diskuter det gjerne med din kommende mann..... Det er ikke mer normalt enn unormalt om du gjør det denne natten eller ikke.... Når skal du gifte deg? Jeg skal gifte meg 09.11.

Håper at dette hjalp deg litt på vei, selv om det er vanskelig for andre å svare på akuratt dette... Det er et personlig valg :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette med sex på bryllupsnatten er ganske oppskrytt, hvertfall dersom du har hatt sex med din tilkommende før. Du er nok ganske trøtt etter en lang og hektisk dag, så du får vel bare se om du/dere er i humør, det er vertfall ikke slik at du må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange måter å elske på, selv om man ikke har sex.

Man har delt en fantastisk dag sammen. Kanskje "den gode samtalen" er det dere trenger og det som er riktig for dere å gjøre. Ta et bad sammen? Drikke champagne mens han tar ut dine en million hårspenner og mens dere småprater for første gang alene som ektepar?

Å jooo, det er mange måter å elske på :P

Kos dere.

Hva andre måtte mene og synes - det er da helt uvesentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man er utrolig sliten etter en slik dag og det var vanvittig deilig å komme på et stille hotell-rom å endelig kunne prate litt om alle inntrykkene helt alene.

På forhånd hadde vi innstilt oss på at kom til å være så slitne at vi ikke orket tanken på noe sex i det hele tatt, men vi skulle ha en fin natt allikevel og bare nyte hverandre.

Men slik gikk det ikke, og for meg er selve "bryllupsnatten" den største opplevelsen jeg noen gang har hatt. Det var utrolig godt og en utrolig stor opplevelse. Jeg kan derfor ikke si hverken bryllupsnatta generelt eller sex på bryllupsnatta er oppskrytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var bryllupsnatta helt hærlig : JEG FIKK ENDELIG SOVE!!! Hehe. :hoho:

Hele uka før bryllupet var jeg syk og natt til bryllupet sov jeg nesten ikke. Så jeg var helt utslitt jeg. I tillegg fikk jeg mensen. Ingen av oss hadde lyst å ha sex når jeg attpåtil hadde den.

MEn vi satt lenge oppe og snakket sammen om den nydelige dagen og det var egentlig nok for oss.

Man trenger ikke absolutt ha sex på bryllupsnatta for at den skal være bra skjønner dere :lol::lol:

Bryllupsreisen derimot var en helt annen sak :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste med bryllupsnatta var å komme inn, sette seg ned, slappe av og puste ut... For så å ligge helt helt inntil min fru.... Sex? Ikke ork, ikke lyst... Men helrig å ligge helt nærme... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att komma upp på hotellrummet och få en stund ensamma, tillsammans som man och hustru var oerhört skönt. Vi pratade lite om dagen, sparkade av oss skorna och... ja, vi hade sex. Skönt. Härligt. Speciellt. Nånting lite extra med härlig glädje och lycka som genomstrålade allt.

Att vi var på hotellrummet vid midnatt och inte kl 4 om morgonen, samt att vi bara hade ett litet familjebröllop bidrog nog till orken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Foretrekker å svare på dette som Gjest, jeg !

Vi kom hjem klokken 05.30 etter å ha vært på nachspiel etter verdens morsomste bryllup, tok et bad og hadde sex :D Det var bra for oss, men det kommer vel alt an på om man orker ?! Kan ikke lage noen regler på det...se hva som skjer, gjør som dere føler. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med sistnevnte - se hva som skjer!

Hadde definitivt ikke planlagt noe som helst, kom utslitt til hotellet kl. 0230. Men etter et bad og litt mimring kunne vi ikke holde fingrene fra hverandre. Var over en uke siden sist fordi vi siste uken før bryllupet bodde til svigers, og jeg glemmer ALDRI den natten som ble den virkelig store prikken over i- en for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er et must synes nå jeg da!

Hva er vel bryllupsnatten ellers? Hah!!¨

Med nytt undertøy og en sexy feeling fra topp til tå - kombinert med champagne, glede og stormende nyforelskelse ble natten perfekt for oss iallefall. Så kan dere sove så mye dere vil, men JEG ville ikke gå glipp av denne muligheten. Tror jeg hadde angret resten av livet hvis jeg hadde lagt meg til å sove.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man planlegger å sove som en stein hele natten og deretter sjekke

ut, bør man vel revurdere nødvendigheten av å leie en bryllupssuite?

Disse har gjerne gode muligheter for å spise frokost på rommet og

drikke champagne i boblebad etc. :oops:

Hm? Burde man ta med egne kandelabre, eller har de slikt på rommet tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dro vi ett tiden... sneik oss litt diskret ut...

Da vi kom til suiten hadde forloveren min og en venninne(fant jeg ut etterpå) lagt blomster i et stort hjerte, og skrevet hilsen. Men de 'slynglene' hadde også tømt sukker i sengen (de ville vi skulle ha en søt natt).

Men, med litt børsting gikk det bra. Og natten ble fin den...!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var lenge på vår egen bryllupsfest og ble kjørt til hotellet kl 04.

Da vi kom dit var vi veldig slitne, men min kjære mann ville ikke at vil skulle legge oss med det samme. Han ville først se ferdig. Han tok av meg skoene og plasserte meg på sengen. Satt seg selv i en god stol og tok endel bilder av meg. Som han sa, det er jo bare i dag du er brud, jeg må se ferdig. Det ble endel fliring av det. Jeg tok noen bilder av han også. Så hjalp han meg å få ut klyper og spenner av håret og vi kledde av oss sammen. Drakk litt champagne og snakket om inntrykkene.

Ingen av oss hadde noen forventning til den andre i forhold til det å ha sex den natten, men allikevel var ømheten, kjærligheten og alt der - så det ble het elskov i et par timer. Jeg pusset i alle fall tennene kl 7 om morgningen og vi krøp under dynen og sov som vanlig tett tett inntil hverandre. Våknet 20 minutter før bryllupsfrokosten ble servert på rommet, som bestilt kl 1400.

SUKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...