AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Så fort jeg begynner å like noen kan jeg bli litt for interessert og gi mere enn jeg får tilbake. Noe som alltid ender med at den andre ikke blir nok interessert. Så jeg trenger tips som hjelper meg å ikke gå i samme felle på nytt. Anonymkode: 75ecf...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Tips: vis litt mindre interesse 😎 Aldri gi mer enn mannen ! Hold det på 60/40 i ditt favør ! Sjekk ut Greta Beresaite på You Tube! Anonymkode: d8039...b2a 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Menn er like ille som kvinner når de er interessert. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tips: vis litt mindre interesse 😎 Aldri gi mer enn mannen ! Hold det på 60/40 i ditt favør ! Sjekk ut Greta Beresaite på You Tube! Anonymkode: d8039...b2a Man kommer ingen vei på lengre sikt med å manipulere seg interessant for mann med å late som men er utilgjengelig. Man mister også alt det ekte, rene og spontane som er det beste med det at to personer liker hverandre gjensidig. Anonymkode: 847de...852
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Menn er like ille som kvinner når de er interessert. Man kommer ingen vei på lengre sikt med å manipulere seg interessant for mann med å late som men er utilgjengelig. Man mister også alt det ekte, rene og spontane som er det beste med det at to personer liker hverandre gjensidig. Anonymkode: 847de...852 Støtter denne! De som har vært interessert i et forhold med meg, har vært så PÅ hele veien, med tanke på kontakt og gjort en innsats for å treffe meg så ofte som mulig, inkludert meg med til venner og familie osv. Alle de som ikke har gjort disse tingene, viste seg å være "fuckboys" eller playere etterhvert. Anonymkode: 2fc6f...c75 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 21.13): Så fort jeg begynner å like noen kan jeg bli litt for interessert og gi mere enn jeg får tilbake. Noe som alltid ender med at den andre ikke blir nok interessert. Så jeg trenger tips som hjelper meg å ikke gå i samme felle på nytt. Anonymkode: 75ecf...9a3 Pust med magen. Ikke vær for på. Vent til den andre tar et skritt osv.. ingen liker innpåslitne mennesker... Anonymkode: 65daa...424
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå