Familyguy Skrevet 18. april 2021 Forfatter #21 Skrevet 18. april 2021 O.G. skrev (På 11.4.2021 den 10.25): Du har nok bare ikke møtt rett dame. Det kan hende, men korleis kan eg møte den rette dama, når eg ikkje får kontakt med det motsatte kjøn i det heile tatt? Kva hjelper det å ha personlegheit når eg aldri får vist den i det heile tall, knapt nok få svar frå dei eg viser interesse for? (Og ja, eg er høfleg, prøvar meg med å kommentere interesser eller trekk eg liker. Eg er blant anna svak for fine auge og fint smil)
Familyguy Skrevet 18. april 2021 Forfatter #22 Skrevet 18. april 2021 Eneri skrev (På 11.4.2021 den 14.24): Jeg har ingen erfaring med nettdating, men kanskje kan du som noen nevner jobbe mer med egen profil der. Ellers: kan du treffe noen gjennom jobb? Vet omgangskrets/venner at du ikke lengre ønsker å være single? Når ting åpner mer opp kan det kanskje by seg mulighet til å treffe singel dame på grillfest e.l. hos venner av deg 😊 Arbeidsplassen min jobbar det kun menn, så det er dårleg utvalg der😅 Ikkje noko særleg betre i omgangskretsen min, då den er heller skral, og mesteparten av damene er opptatt. Så heller ikkje her har eg så mykje alternativ. Eg skulle gjerne klart å forbetra profilane mine, for eg veit ikkje kva eg gjer gale. Eg brukar stort sett å smile på dei fleste bileta, Varierar frå alt frå fjelltur, finstas eller når eg rotar meg på ein talarstol. Nokså presentabel (trur eg) Så har eg prøvd ulike presentasjonar. fyller alltid ut grunnleggande info, og skriv gjerne ei kort, artig tekst om meg sjølv. Eg brukar gjerne humor. Så eg tek meir enn gjerne imot tips på kva eg kan gjere betre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #23 Skrevet 18. april 2021 Familyguy skrev (6 minutter siden): Det kan hende, men korleis kan eg møte den rette dama, når eg ikkje får kontakt med det motsatte kjøn i det heile tatt? Kva hjelper det å ha personlegheit når eg aldri får vist den i det heile tall, knapt nok få svar frå dei eg viser interesse for? (Og ja, eg er høfleg, prøvar meg med å kommentere interesser eller trekk eg liker. Eg er blant anna svak for fine auge og fint smil) Skjønner deg godt, jeg har det på samme måte selv. Jeg er kvinne og ufrivillig singel, som er på både tinder og andre sjekkesteder på nett uten hell. Det er så frustrerende. Ville bare gi deg en klem jeg😊 Anonymkode: eea8f...f58 1
Eneri Skrevet 19. april 2021 #24 Skrevet 19. april 2021 Familyguy skrev (18 timer siden): Arbeidsplassen min jobbar det kun menn, så det er dårleg utvalg der😅 Ikkje noko særleg betre i omgangskretsen min, då den er heller skral, og mesteparten av damene er opptatt. Så heller ikkje her har eg så mykje alternativ. Eg skulle gjerne klart å forbetra profilane mine, for eg veit ikkje kva eg gjer gale. Eg brukar stort sett å smile på dei fleste bileta, Varierar frå alt frå fjelltur, finstas eller når eg rotar meg på ein talarstol. Nokså presentabel (trur eg) Så har eg prøvd ulike presentasjonar. fyller alltid ut grunnleggande info, og skriv gjerne ei kort, artig tekst om meg sjølv. Eg brukar gjerne humor. Så eg tek meir enn gjerne imot tips på kva eg kan gjere betre. Jeg har ingen tips til profiltekster, har verken laget selv eller lest andres. Men det med at du er på en arbeidsplass med bare menn,betyr ikke at det er umulig å treffe ei dame sånn via via... Kan du ikke si til gutta på jobb noe a la 'si fra hvis dere har ei singel, grei søster som dere tror kan passe ilag med meg, nå er jeg i grunnen litt lei av å være singel'. Da jeg ble singel for snart 11 år siden var jeg ikke i tanker om noen ny med det første. Et nesten tjue år langt forhold var over, og jeg hadde unger å ta meg av. Men søstra mi avslørte at mannen hennes straks hadde ramset opp for henne hvilke single kompiser /bekjente han hadde for å se om det var noe der som kunne bli en match 😂😂 Da jeg etter noen måneder faktisk TRAFF en ny gjennom jobb og det ble lagt merke til i min lille by, så var det ei jeg bare kan betegne som bekjent som sa 'åååå, du har fått deg ny kjæreste.... Jeg hadde tenkt ut at vår single omgangsvenn xx hadde passet med deg!' Så folk liker å være litt giftekniv, bare sørg for at de du omgås i en eller annen form vet om at du er klar for et forhold. Og for ei singel dame er det ofte litt trygghet i at noen hun kjenner også kjenner den mannen hun skal date. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå