AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #21 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du med å vente egentlig? Du skriver at dere har brukt mye tid sammen, men du vil fortsatt vente. På hva? Han var sannsynligvis ikke interessert å vente på å finne ut om dere passet sammen seksuelt? Det er skikkelig kjipt å bruke masse tid og energi på å bli kjent med en person for så å oppdage at man ikke passer sammen seksuelt. Anonymkode: e09ea...c06 Jeg ville vente med sex og når jeg ville det så ble han kort og avvisende. Tok lite kontakt. Da er det jo bare sex han vil ha med meg. Han ville ventet dersom han var oppriktig interessert i meg. Har hørt at det er lurt å vente med sex og gjorde det her. Var tydeligvis lurt. Da kom hans intensjoner frem. Anonymkode: 972e9...0de
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #22 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville vente med sex og når jeg ville det så ble han kort og avvisende. Tok lite kontakt. Da er det jo bare sex han vil ha med meg. Han ville ventet dersom han var oppriktig interessert i meg. Har hørt at det er lurt å vente med sex og gjorde det her. Var tydeligvis lurt. Da kom hans intensjoner frem. Anonymkode: 972e9...0de Det kan være lurt ja, men hvor lenge? Tinder og lignende har åpnet for fri konkurranse og dating av flere samtidig. Hvor lenge har dere datet? Anonymkode: e09ea...c06
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #24 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 0083f...121 Ja, sant! Anonymkode: 972e9...0de
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #25 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan være lurt ja, men hvor lenge? Tinder og lignende har åpnet for fri konkurranse og dating av flere samtidig. Hvor lenge har dere datet? Anonymkode: e09ea...c06 Vi har møttes ca en mnd. Hører stadig tips om å vente med sex. Tror dere jeg tolker han feil? Selv tror jeg han bare har vært interessert i sex. Anonymkode: 972e9...0de
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #26 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har møttes ca en mnd. Hører stadig tips om å vente med sex. Tror dere jeg tolker han feil? Selv tror jeg han bare har vært interessert i sex. Anonymkode: 972e9...0de Nope. Tror du tolket helt rett. Hvis en dame er viktig kan menn vente betydelig lenger enn 1mnd. De venter lenger enn det for bare sex og. Anonymkode: 426f5...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #27 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har møttes ca en mnd. Hører stadig tips om å vente med sex. Tror dere jeg tolker han feil? Selv tror jeg han bare har vært interessert i sex. Anonymkode: 972e9...0de En måned er ikke spesielt lenge da... man har jo knapt nok rukket å finne ut om man er interessert på den tiden. Han fant vel ut at dere ikke passet sammen, enkelt å greit. Er ikke sikkert det hadde noe med sex å gjøre, eller så møtte han kanskje noen som passet bedre, hvem vet? Kanskje han er en som leter etter en kjæreste, men har litt sex med "tvilstilfeller" dersom det passer seg? Folk er forskjellige. At man dater noen en liten måned uten å gå ned på kne for å fri gjør ikke noen til en fuckboy akkurat. Anonymkode: bbd5c...60c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #28 Skrevet 11. april 2021 Tror som det nevnes over at han har konkludert med at dere ikke passer sammen. Kanskje han vurderer at du er litt prippen siden du vil vente? Bare en spekulasjon siden det kom rett etter du ga beskjed om at du vil vente. En måned er ikke lenge, men har du gitt indikasjon på at 6 måneder minimum så skjønner jeg han! 😂 Anonymkode: e09ea...c06
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #29 Skrevet 11. april 2021 Vet ikke jeg. Jeg tenkte det hang sammen med sex selv da. Nesten rett etter. Ja, sa ikke akkurat hvor lenge jeg ville vente. Ikke minst at man hører så mye om at menn ofte er ute etter bare sex. Man vet rett å slett ikke hva som er lurt å gjøre. Vil prøve å skåne seg selv for å bli brent. Anonymkode: 972e9...0de
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #30 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 17.24): Jeg er tydligevis bare f.tte for han. Hvorfor er menn sånn? Har ventet å høre fra han, men når det ikke ble sex så ikke et ord på lenge. Vondt når det blir sånn, Anonymkode: 972e9...0de Gå videre. Du fortjener bedre. Anonymkode: e5290...de4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #31 Skrevet 12. april 2021 On 4/9/2021 at 5:24 PM, AnonymBruker said: Jeg er tydligevis bare f.tte for han. Hvorfor er menn sånn? Har ventet å høre fra han, men når det ikke ble sex så ikke et ord på lenge. Vondt når det blir sånn, Anonymkode: 972e9...0de Du kan jo snu det rundt og spørre deg hvorfor det finnes menn du ikke er interessert i. Vil det være rimelig for dem å spørre "hvorfor kvinner er sånn?" Anonymkode: b690e...156 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå