AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg har reagert på at det er uendelig mange som skriver «djises», og ikke jesus. Er dette kun for at man skal forstå uttalen på ordet? For det er vel ment som det engelske uttrykket «jesus!»? Eller tar jeg helt feil 😅 jeg er ikke flink på norsk rettskriving, selv om jeg er født etnisk norsk, så er man ikke automatisk god til å skrive riktig 😅😂 men kjenner at ordet jeg blir lettere irritert av ordet «djises» 😂 Anonymkode: b7b40...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Del Skrevet 9. april 2021 Det skjønner jeg at du irriteree deg over. Jeg og...For ja, det er lydhermende skrift, problemet er at det ikke «stemmer». Burde stå «dsjises»....om man ikke skal bruke lydskrift for å få det helt korrekt. Anonymkode: 9dcf1...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Selv foretrekker jeg "cheesus". Da blir det liksom litt mer...cheesy. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå