AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Dette høres nok litt fjortis og tragisk ut, men har plutselig mistet det gule hjertet på snap med han jeg dater. Han er fortsatt øverst på min liste. Han sier han ikke dater andre, men det er litt lang avstand mellom oss og vi har ikke truffet hverandre mange ganger. Vi er voksne mennesker i 30-årene, men jeg kjenner allikevel at dette stresser meg litt 😬 Kan han ha noen andre? Nyskilt og null erfaring med dating 😅 Anonymkode: a9dcf...b20 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette høres nok litt fjortis og tragisk ut, men har plutselig mistet det gule hjertet på snap med han jeg dater. Han er fortsatt øverst på min liste. Han sier han ikke dater andre, men det er litt lang avstand mellom oss og vi har ikke truffet hverandre mange ganger. Vi er voksne mennesker i 30-årene, men jeg kjenner allikevel at dette stresser meg litt 😬 Kan han ha noen andre? Nyskilt og null erfaring med dating 😅 Anonymkode: a9dcf...b20 Det er et dårlig tegn. Dersom det gule hjertet er borte og han fremdeles er på din førsteplass vil det si at han har deg på sin 2–7 plass. Han har noen andre han snapper mer med enn deg.. Anonymkode: d21cd...cd6 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Jeg har vært der! Det var ikke noe behagelig. Han jeg datet og lå med hadde jeg gult hjerte på og av med. Det betyr at det var noen han snappet til mer enn meg. Etter hvert forsvant hjertet helt mellom oss, selv om vi snappet mye i løpet av dagen. Og da gjorde det meg usikker, for dette baseres ut på sendte snap (altså både bilder og tekst). Gjorde meg veldig usikker. Med han jeg dater nå, så bruker vi ikke snap. Det er så deilig, da slipper jeg å gruble på dette med snapscore som øker mens han ikke har åpnet min snap, hjerter som kommer og går osv. Snap er ødeleggende for et begynnende forhold hvis den ene parten stresser med dette. Anonymkode: e491b...9d5 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Det høres litt fjortis ut ja. Det betyr selvfølgelig at dere ikke er hverandres beste venner på Snap. Men det betyr ikke nødvendigvis at han har en annen. Det kan jo være venner han snapper med, eller andre kjente, og at det er uskyldig. Anonymkode: ace99...4de
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Skjønner at du tenker det, men det kan jo også være en kamerat. Kjæresten min hadde jeg hjerte med, men hadde ei venninne som snappet veeeldig mye og som tok plassen hans. Han spurte fleipete «hvem er det du snapper med med enn meg?», så han lurte litt selv. Anonymkode: f5325...966
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Huff, følte meg litt teit som tenkte så mye på dette i går. I morges var det både gult hjerte der og sånn felles bestevenn-emoji med min tidligere svigermor. Hun snapper bilder til meg av barnebarna innimellom (altså mine barn), men jeg tviler på at hun er bestevenn med min nye date på snap. Må jo være en bug 😂 Skal slutte å legge noe i dette, blir jo bare surr i hodet 😜 Anonymkode: a9dcf...b20
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Huff, følte meg litt teit som tenkte så mye på dette i går. I morges var det både gult hjerte der og sånn felles bestevenn-emoji med min tidligere svigermor. Hun snapper bilder til meg av barnebarna innimellom (altså mine barn), men jeg tviler på at hun er bestevenn med min nye date på snap. Må jo være en bug 😂 Skal slutte å legge noe i dette, blir jo bare surr i hodet 😜 Anonymkode: a9dcf...b20 Felles bestevenn er ikke bare knyttet til den du har på 1. Plass, men en av de du har på 1-8 plass. Så er nok ikke en bug. men til saken, selv om han snapper med noen andre trenger det ikke være en annen dame. Så ikke legg noe i det ❤️ Anonymkode: f3c8a...4cc
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Men hvorfor tror du automatisk at det er en annen dame han snapper mest med? Det kan vel like gjerne være en kompis? Det der ville jeg ikke lagt noen som helst betydning i. Anonymkode: a747b...02b 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Nå ble jeg jo paranoid 😅 Jeg har gått fra gult hjerte til vanlig smilefjes med en fyr. Han er den jeg snapper mest med, så det betyr altså at jeg ikke er den han snapper mest med da, siden emojien er degradert? Anonymkode: 2ce60...b7c 1
horsey Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg jo paranoid 😅 Jeg har gått fra gult hjerte til vanlig smilefjes med en fyr. Han er den jeg snapper mest med, så det betyr altså at jeg ikke er den han snapper mest med da, siden emojien er degradert? Anonymkode: 2ce60...b7c Når man har hjerte med en så er det den man snapper mest med ja og likedan tilbake. Altså dere snapper mest med hverandre. Gult hjerte i ca 2 uker, siden blir det rødt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Hvor mye snapper dere? Jeg har merket at jeg får gult hjerte bare jeg utveksler to snaps med han jeg dater. For han snapper ekstremt lite og bare til meg, og jeg snapper ikke så mye selv, så da blir man fort bestevenner. Men har også en kompis jeg snapper litt med iblant, og det samme skjer der, utveksler vi snaps en dag så er det gule hjertet der. Har merket at det hopper litt frem og tilbake mellom de to. Og han kompisen er bare en kompis for å ha det på det rene, ikke noe snusk som foregår her. Så poenget med den dårlig forklarte historien er todelt: Det hjertet kan kreve veldig lite "innsats", iallfall om man snapper lite. Og at folk snapper med vennene sine også. Anonymkode: 27b6c...c71
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Sånn jeg ble obs på han jeg datet. Begynte etter det å følge litt med på snapscoren hans, og en gang vi dirtysnappet så økte scoren hans tre ganger mer enn min. Fant ut at han holdt på med ei anna parallelt med meg. I ettertid fant jeg ut at det hadde vært enda ei. Men så kan det jo alltids være en venn eller familiemedlem han snapper mye med 😊 Anonymkode: ea444...8c2 2
horsey Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 Har aldri opplevd at hjertet hopper frem å tilbake mellom flere bestevenner. Hadde hjerte med en annen før, da vi slutta å snappe tok det 5 dager før hjertet var borte fra han. Å da snappa jeg MYE med han jeg har hjerte med de dagene.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Men dere- ærlig talt! Hvis en person ikke snapper så mye til vanlig, og så snapper en del med en annen person, forsvinner hjertet. Det betyr IKKE at de er utro eller dater flere. Mitt gule hjerte på snap veksler mellom mannen min, søsteren min og to venninner. Anonymkode: a747b...02b 1
sicario Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 Har aldri hatt noe hjerte eller flammer (streaks?) med min samboer. Aldri. betyr jo ingen verdens ting.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 sicario skrev (18 minutter siden): Har aldri hatt noe hjerte eller flammer (streaks?) med min samboer. Aldri. betyr jo ingen verdens ting. Jo, det betyr jo åpenbart noe hvis de har hatt gult, rødt eller rosa hjerte, og så plutselig har de ikke det lenger. Da er det noen han snapper mer med enn TS. Ikke at det MÅ være en dame, men om det varer over tid og hjertet ikke kommer tilbake (og de fortsatt snapper like mye), så er det jo noen han plutselig snapper langt mer med enn henne. Det KAN være et red flag. Jeg er også av den typen som følger med på dette + snapscore. Føler det er et red flag hvis noen ikke åpner snappen din på en lang stund, mens snapscore øker. Da blir du oversett, liksom. Snap er ødeleggende sånn sett, ja, men også «avslørende» på mange måter. Anonymkode: 38797...218 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #18 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 1.04): Dette høres nok litt fjortis og tragisk ut, men har plutselig mistet det gule hjertet på snap med han jeg dater. Han er fortsatt øverst på min liste. Han sier han ikke dater andre, men det er litt lang avstand mellom oss og vi har ikke truffet hverandre mange ganger. Vi er voksne mennesker i 30-årene, men jeg kjenner allikevel at dette stresser meg litt 😬 Kan han ha noen andre? Nyskilt og null erfaring med dating 😅 Anonymkode: a9dcf...b20 Har han barn? Jeg veksler mellom gult hjerte mellom daten min og barnet mitt.. Anonymkode: 4eb28...ea6
Frekkulf Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 1.04): Dette høres nok litt fjortis og tragisk ut, men har plutselig mistet det gule hjertet på snap med han jeg dater. Han er fortsatt øverst på min liste. Han sier han ikke dater andre, men det er litt lang avstand mellom oss og vi har ikke truffet hverandre mange ganger. Vi er voksne mennesker i 30-årene, men jeg kjenner allikevel at dette stresser meg litt 😬 Kan han ha noen andre? Nyskilt og null erfaring med dating 😅 Anonymkode: a9dcf...b20 Huff. Er det sant? Er det gule hjertet borte? Kanskje det betyr at han knuller andre???
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #20 Skrevet 12. april 2021 Frekkulf skrev (1 time siden): Huff. Er det sant? Er det gule hjertet borte? Kanskje det betyr at han knuller andre??? 🙄🙄 Anonymkode: 4eb28...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå