Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg tørr i halsen nesten som om jeg har astma ( tatt covid-19 test) null feber ellers fin almenntilstand, men føler det er noe rart med halsen min. Alltid hatt litt store mandler. Lurte på om noen her kan se om jeg har sår hals? 

34DA1B5C-781A-4AAA-BAC2-52C7A0FBAAE8.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Anonymou skrev (19 minutter siden):

Føler meg tørr i halsen nesten som om jeg har astma ( tatt covid-19 test) null feber ellers fin almenntilstand, men føler det er noe rart med halsen min. Alltid hatt litt store mandler. Lurte på om noen her kan se om jeg har sår hals? 

34DA1B5C-781A-4AAA-BAC2-52C7A0FBAAE8.jpeg

Du ser litt rød ut , tyder på sår hals.

Anonymkode: 75d2c...a18

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Kan det være symptom på hiv? Stakk meg kanskje på en sprøyte for 5,5 uker siden og gått på pep for å hindre smitte så freaker ut. 

Skrevet
Anonymou skrev (8 timer siden):

Kan det være symptom på hiv? Stakk meg kanskje på en sprøyte for 5,5 uker siden og gått på pep for å hindre smitte så freaker ut. 

Sår hals kan jo være et symptom på alt fra HIV til pollenallergi, sjansen er jo minimal for at du er blitt smittet. Men nå er det vel gått såpass lang tid at du kan ta en test for å sjekke deg for HIV så for du det ut av systemet.

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (2 timer siden):

Sår hals kan jo være et symptom på alt fra HIV til pollenallergi, sjansen er jo minimal for at du er blitt smittet. Men nå er det vel gått såpass lang tid at du kan ta en test for å sjekke deg for HIV så for du det ut av systemet.

Ja, gikk jo på pep, men er veldig redd

Skrevet

Den er mer tørr enn sår

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva med dette da?

38A5F715-0FF9-4F86-A45E-9DC3FA172B0D.png

AnonymBruker
Skrevet

Og litt gul, eller? 

Anonymkode: 44c46...87f

Skrevet

Prøv heller å ikke fokusere så mye på dette, det er uansett ingenting du kan gjøre med det nå. Du får tatt deg en test og så tar du det derfra.:smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...