Anonymou Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Føler meg tørr i halsen nesten som om jeg har astma ( tatt covid-19 test) null feber ellers fin almenntilstand, men føler det er noe rart med halsen min. Alltid hatt litt store mandler. Lurte på om noen her kan se om jeg har sår hals?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Anonymou skrev (19 minutter siden): Føler meg tørr i halsen nesten som om jeg har astma ( tatt covid-19 test) null feber ellers fin almenntilstand, men føler det er noe rart med halsen min. Alltid hatt litt store mandler. Lurte på om noen her kan se om jeg har sår hals? Du ser litt rød ut , tyder på sår hals. Anonymkode: 75d2c...a18
Anonymou Skrevet 8. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du ser litt rød ut , tyder på sår hals. Anonymkode: 75d2c...a18 Kan det være symptom på hiv? Stakk meg kanskje på en sprøyte for 5,5 uker siden og gått på pep for å hindre smitte så freaker ut.
GammelKaktus Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Anonymou skrev (8 timer siden): Kan det være symptom på hiv? Stakk meg kanskje på en sprøyte for 5,5 uker siden og gått på pep for å hindre smitte så freaker ut. Sår hals kan jo være et symptom på alt fra HIV til pollenallergi, sjansen er jo minimal for at du er blitt smittet. Men nå er det vel gått såpass lang tid at du kan ta en test for å sjekke deg for HIV så for du det ut av systemet.
Anonymou Skrevet 9. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (2 timer siden): Sår hals kan jo være et symptom på alt fra HIV til pollenallergi, sjansen er jo minimal for at du er blitt smittet. Men nå er det vel gått såpass lang tid at du kan ta en test for å sjekke deg for HIV så for du det ut av systemet. Ja, gikk jo på pep, men er veldig redd
Anonymou Skrevet 9. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du ser litt rød ut , tyder på sår hals. Anonymkode: 75d2c...a18 Hva med dette da?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Og litt gul, eller? Anonymkode: 44c46...87f
GammelKaktus Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Prøv heller å ikke fokusere så mye på dette, det er uansett ingenting du kan gjøre med det nå. Du får tatt deg en test og så tar du det derfra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå