Gå til innhold

Veldig få gratulasjoner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pratet med en fyr på tinder...som... virker for god til å være sånn. 

Gikk på fb siden hans, og der har 11 av 1200 Facebook venner gratulert han med dagen som var. 11 stk bare!! Rødt flagg, eller kan det være jeg ikke ser alle gratulasjonene.? Det er jo ganske vanlig å ha mange gratulasjoner. 

Vi et i midten av 20 åra.

Anonymkode: d1c55...371

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28, og det er slettes ikke vanlig i min omgangskrets å skrive på veggen på Facebook. 

Anonymkode: 5195f...fef

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes vel egentlig det er et større rødt flagg at du sjekker sånt og tillegger det betydning...

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at du er en mann som later som du er kvinne.

Bedre med venner som gratulerer i virkeligheten enn på Facebook.

Anonymkode: d2954...563

• Liker 1
Skrevet

Rødt flagg er å bry seg om gratulasjoner/likes/kommentarer på sosiale medier...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får rundt 95-130 gratulasjoner av ca. 550 venner hvert år.

Er jeg god nok for deg, eller? 

Anonymkode: e0149...8f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å lage oppspinn.. Hva du ser og ikke avhenger av både personverninnstillingene hans og de som skrev på veggen hans. Og for det andre så kan det være han har en funksjon jeg bruker hvor kun «nære venner» får skrive på veggen min.. Mer rødt flagg at du hauser opp dette før du egentlig kjenner han.. 

Anonymkode: 4ed78...570

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det får du finne ut av selv og ikke anta hvem han er ut i fra hvor mange gratulasjoner han har på sin FB-vegg. Det er jo du som skal like han? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter i om en mann har 0 eller 100 venner 😅🤷‍♀️

Anonymkode: d0452...f52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er eldre folk som skriver gratulasjoner på fb, yngre bruker snap. Dette må du ikke henge deg opp i. Se heller om han er en god person, om han har god personlighet.

Anonymkode: 06623...be3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sjekker du sånt? 

Anonymkode: 8c9f7...259

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det er bedre med en fugl i hånda, enn ti på taket!

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis har han skjult fødselsdatoen på fb slik at det kun er de som kjenner han godt nok til å faktisk vite når han har bursdag som gratulerer han. Det er ikke uvanlig det.

Anonymkode: 9a62d...1e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så overfladisk å i det hele tatt tenke på sånt som et problem! Kjæresten min er ikke engang på facebook, ei heller på twitter, instagram eller snap. Synes det er så deilig. Eksen min var heller ikke på noen sosiale medier. Et felles kjennetegn de to har, er at de er godt over middels intelligente, høyt utdannede med gode jobber og sunne interesser. Selv har jeg facebook og instagram, men bruker det sjelden og har aldri lagt ut en eneste statusmelding eller innlegg, vurderer å slette hele dritten.

Livet er mye mer enn sosiale medier!

Anonymkode: 4c1c2...b65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...