AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Jeg kikker meg om etter ny laptop, men hjelp jeg har jo ikke peiling på hva som er bra eller ikke. Kikker på finn for å se men hva skal jeg se etter? Vil ha en rask og enkel pc, som jeg kan surfe på nettet og spille enkle spill på. Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: 4ee6f...91e
Milky Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg er fornøyd med macbook pro:) brukes til streaming,surfing og arbeid. Rask,liten og lett eneste er at den er litt dyr da
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Jo men tenker på prosessorer og ram osv på hvor god og rask pc n er. Jo billigere pc jo mindre ytelse, jo dyrere pc jo sterkere ytelse? Anonymkode: 4ee6f...91e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo men tenker på prosessorer og ram osv på hvor god og rask pc n er. Jo billigere pc jo mindre ytelse, jo dyrere pc jo sterkere ytelse? Anonymkode: 4ee6f...91e Det sier seg selv, man får ikke noe godt PC som er billig. Men du må nok være litt mer spesifikk om man skal kunne gi deg råd. Som, hvordan spill tenker du å spille, og har du noe budsjett? Anonymkode: 67da9...a38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå