AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Var hos dyrlegen i september for noe annet, men spurte om denne vorta ved øyet. Hun sa den ikke var til bry for han og at den kunne knipes av om den ble plagsom. Nå har den blitt større, men det ser ikke ut som den plager han. Allikevel ser den plagsom ut, hadde irritert meg om den var ved mitt øye. Skal til dyrlegen i morgen for å høre. Han har i tillegg et par fettkuler (har sjekka med biopsi) på brystet som vokser. Vil jo helst ikke at han skal i narkose da han straks er 10 år. Han var i narkose når han var blodgiver for 2 år siden og da ville han ikke våkne skikkelig så han måtte legges inn over natta på observasjon. Så jeg lurer på om noen har vært borti lignende? Hva var behandlingen? Dyrlegen sa «knipe av» vorta, er dette noe de kan gjøre når han er våken? Anonymkode: 8b089...792
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Min hund har også slike vorter på våtkanten i øyet. Dyrlegen klipper den av en gang i året når vi er innom for vaksine. Blør litt i 4-5 minutter. Plager henne ikke, men blir den for stor, kan den irritere hornhinna. Hun har hatt det de siste 7-8 årene. Anonymkode: e7c33...32c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 ja, de klipper den bare av, uten bedøvelse. Anonymkode: e7c33...32c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Fikk beskjed idag at han må operere da? 😳 Anonymkode: 8b089...792
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå