Gå til innhold

Er han interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp begynt å date en fyr, vi har møttes fire-fem ganger. Han har tatt initiativet til å møtes hver gang, og når vi er sammen ler vi masse og det er også mye kosing og fysisk nærhet. Men så er det noe som får meg til å frykte at han kanskje ikke er så interessert. Når vi er sammen er han for eksempel ikke så lett å holde øyekontakt med. Og når vi er fra hverandre kan det gå mange timer mellom hver gang vi snakker sammen. Noen menn der ute som kan tolke dette? Mye mulig jeg overtenker noe voldsomt

Anonymkode: 6f71d...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si, du har nok en bedre magefølelse på det selv. 

Det med øyekontakten kan jo komme av at han er sjenert? Kan f. eks være litt betatt av deg, men samtidig litt usikker på seg selv? Spørs selvfølgelig på om du setter han i den kategorien eller om han ellers virker som en supersosial og selvsikker type. 

Det at det går flere timer (som ikke er spesielt lenge) mellom hver gang dere snakker sammen er vel helt normalt i starfasen. Jeg hadde aldri spammet ned noen med meldinger jeg bare hadde datet en liten periode, om det ikke var 100% bra respons for hver melding. Er jo mange kvinner (som menn) som tenker at om noen sender de alt for mange meldinger så er man kanskje et nivå over de på skalaen. 

AnonymBruker
Skrevet

Basert på det du skriver høres det ut som han er interessert i deg

Anonymkode: 21881...435

AnonymBruker
Skrevet

Har treffene vært med eller uten overnatting? (Spør kun for å forstå hvor mye tid dere har tilbragt sammen, du behlver ikke nevne noe om dere har vært fysiske eller ikke!) 

Stiller han deg spørsmål om barndom og dine drømmer for fremtiden eller dine frykter osv? 

Har han fortalt om deg til venner? Ikke til familie, det høres litt tidlig ut.. 

Anonymkode: 1209f...73a

AnonymBruker
Skrevet

Og forresten, har han sagt noe om hva han er på jakt etter? Er han åpen for forhold? Dater dere andre samtidig? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og forresten, har han sagt noe om hva han er på jakt etter? Er han åpen for forhold? Dater dere andre samtidig? 

TS her. Et av treffene har vært med overnatting og vi har vært fysiske. Han har også stilt meg spørsmålene som ble nevnt over. Vet at han har nevnt meg for vennene sine, og at han er åpen for forhold. Om han dater andre vet jeg ikke, jeg gjør ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har nettopp begynt å date en fyr, vi har møttes fire-fem ganger. Han har tatt initiativet til å møtes hver gang, og når vi er sammen ler vi masse og det er også mye kosing og fysisk nærhet. Men så er det noe som får meg til å frykte at han kanskje ikke er så interessert. Når vi er sammen er han for eksempel ikke så lett å holde øyekontakt med. Og når vi er fra hverandre kan det gå mange timer mellom hver gang vi snakker sammen. Noen menn der ute som kan tolke dette? Mye mulig jeg overtenker noe voldsomt

Gå mange timer mellom hver gang dere snakker sammen når dere er fra hverandre? Det er da ikke lenge. De fleste har jo annet å gjøre også.

Ut i fra hva du skriver så høres han interessert ut.

Anonymkode: 26318...719

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke var interessert hadde han ikke invitert deg på 5 dater.

Anonymkode: 43d1f...41d

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som liker øyekontakt før de er godt kjent. Og han hadde ikke invitert deg på 5 dater uten å være interessert. Men siden han har tatt initiativ alle gangene så kanskje han er usikker på deg? jeg syns jammen meg du bør vise initativ også. Er du god på å ta kontakt mellom datene, eller venter du bare på han?

Anonymkode: 608f7...e0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 19.57):

Om du ikke tror han er interessert så er han ikke interessert. Snakker av erfaring🤪

Anonymkode: 5335d...028

• Liker 1
Skrevet

"Han har tatt initiativet til å møtes hver gang"

Denne mannen ER interresert i deg, trolig er han bare litt introvert. Slutt å overtenke, ingen med ett normalt liv har tid til å kontakte deg hver time på døgnet

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS? :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 19.57):

Jeg hadde tatt det som et dårlig tegn. Øyekontakt skal man ha. 

Anonymkode: 830f4...01b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...