AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Helt vanvittig. Selv en bot må fange opp "gayest". Kanskje bortkastet å prøve å gå videre med dette. Håpet på en aldri så liten pause fra Facebook for ham. Anonymkode: 0e81d...841 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Hvordan vet du at det er homohets? Anonymkode: 86131...358 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Facebook har et stort problem når det gjelder spredning av hat og vold. Anonymkode: 5a397...74f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Hva er homohets med det? Anonymkode: 6e215...f39 5
Hannah80 Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Vi homoer er da viden kjent for vår utsøkte smak 🤭 Hadde tatt det som et kompliment😄 Men nå fikk vi ikke sett hva denne Michael kommenterte da. 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Dette sier da min homofile venner også stadig vekk.. Anonymkode: 5b227...436 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Gay kan også bety glad eller noe sånt. Anonymkode: a90b4...49b 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 Forstår dere ikke hva som menes med "gayest" og at det er ment i negativ forstand? Anonymkode: 0e81d...841
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 Det er ikke snakk om klær, interiør osv, for eksempel at rosa er gay, men et skjermbilde fra et spill og tekst til. Vedkommende mente nok noe á la teit. Ikke utenkelig at han følte seg truffet av det som stod der, men han ble ikke nevnt og han er helt ukjent for meg. Anonymkode: 0e81d...841
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #10 Skrevet 8. april 2021 Dere som mener det er heeeeelt uskyldig, hva er deres skala på hvor "homofilt" noe er? Hvor homofilt er Pepsi Max, jevnført med Coca Cola? Hvor homofilt er det å ha laks til middag, jevnført med torsk? Jeg mener, hvis det å katagorisere ting ut fra "hvor homofilt det er" er helt innenfor så må dere jo klare å kategorisere ting ut fra hvor homofilt det er, ikke sant? Betyr det, for eksempel, at det er mindre heterofilt å drikke det ene fremfor det andre? Blir en mindre hetero av å spise enten laks ellers torsk til middag, fremfor det andre? Er det ikke lettere å bare erkjenne at TS har et poeng, "homofilt" brukes i den settingen nedsettende? Anonymkode: 8fe22...9bb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #11 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dette sier da min homofile venner også stadig vekk.. Anonymkode: 5b227...436 Mine også. Snakk om å være vaktbikkje på vegne av innbilte krenkelser. Anonymkode: 6e215...f39 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #12 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Forstår dere ikke hva som menes med "gayest" og at det er ment i negativ forstand? Anonymkode: 0e81d...841 Skal vi rapportere alt vi tolker negativt? Herregud, så travelt vi damer vil få det. 🤣 Anonymkode: 6e215...f39 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #13 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som mener det er heeeeelt uskyldig, hva er deres skala på hvor "homofilt" noe er? Hvor homofilt er Pepsi Max, jevnført med Coca Cola? Hvor homofilt er det å ha laks til middag, jevnført med torsk? Jeg mener, hvis det å katagorisere ting ut fra "hvor homofilt det er" er helt innenfor så må dere jo klare å kategorisere ting ut fra hvor homofilt det er, ikke sant? Betyr det, for eksempel, at det er mindre heterofilt å drikke det ene fremfor det andre? Blir en mindre hetero av å spise enten laks ellers torsk til middag, fremfor det andre? Er det ikke lettere å bare erkjenne at TS har et poeng, "homofilt" brukes i den settingen nedsettende? Anonymkode: 8fe22...9bb Denne lo jeg og min homofile kompis oss ihjel av da den gikk på tv. Anonymkode: 6e215...f39
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke snakk om klær, interiør osv, for eksempel at rosa er gay, men et skjermbilde fra et spill og tekst til. Vedkommende mente nok noe á la teit. Ikke utenkelig at han følte seg truffet av det som stod der, men han ble ikke nevnt og han er helt ukjent for meg. Anonymkode: 0e81d...841 Du kan synes at det er teit, og godt mulig det er det. Men å rapportere alt man ikke liker går bare ikke an. Da får alle det kjempetravelt med å være krenka (på andres vegne)! Det eneste jeg har rapportert på Facebook, er injuriende utsagn og drapstrusler. Anonymkode: 6e215...f39 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan synes at det er teit, og godt mulig det er det. Men å rapportere alt man ikke liker går bare ikke an. Da får alle det kjempetravelt med å være krenka (på andres vegne)! Det eneste jeg har rapportert på Facebook, er injuriende utsagn og drapstrusler. Anonymkode: 6e215...f39 Det er han som skrev "gayest" som trolig mente at dette er teit. Dette er fra en spillgruppe og hensikten er at han ikke skal få brukt gruppa til å finne noen å spille med. Det er hovedformålet med gruppa og mange har ingen andre muligheter til å finne noen å spille med. Anonymkode: 0e81d...841
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er han som skrev "gayest" som trolig mente at dette er teit. Dette er fra en spillgruppe og hensikten er at han ikke skal få brukt gruppa til å finne noen å spille med. Det er hovedformålet med gruppa og mange har ingen andre muligheter til å finne noen å spille med. Anonymkode: 0e81d...841 Ja..? 🤷♀️ Poenget mitt består. Anonymkode: 6e215...f39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå