AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Jeg har kommet i god kontakt med ei på en dating-app. Vi bruker å skrive ganske langt til hverandre hver gang, og hun har tidligere vært litt variabel på hvor raskt hun har svart. Alt fra fra samme dag til ei uke. Vi har kanskje hatt 5-6 runder frem og tilbake. Nå er det syv dager siden jeg sendte henne forrige melding - er det masete av meg å spørre pent om hun har glemt meg da? Mulig det fremstår litt desperat. Hun er 37 år for øvrig. Anonymkode: 2bca6...fc6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg ville ikke sendt melding å spurt om hun har glemt deg. Jeg ville enten latt det ligge, startet en ny samtale (om den forrige meldingen ikke var noe å svare på), eller bare spurt om hun har hatt en fin uke. Med mindre hun jobber 1 uke på/en uke av en plass det ikke er dekning, Så tror jeg forøvrig det her bare er å glemme. De fleste som er veldig interesserte, svarer godt før det har gått en uke. Alle har tid til å svare på en melding ila en uke. Anonymkode: 8a3fc...1f2 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Hun er ikke interessert, dessverre. En kvinne som er interessert tar kontakt, hvert fall opprettholder den. Anonymkode: 8c981...900 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Send gjerne en melding - men ikke spør om hun har glemt deg. Det framstår needy og kan drepe en interesse som ellers er der. Bare vær hyggelig og lat som ingenting. Om du heller ikke får svar på denne, så kan du gå videre. Anonymkode: 3dbe6...f03 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Du kan godt sende henne en melding, men ikke spør om hun har glemt deg. Det er bare kleint og ubehagelig å få sånne meldinger Anonymkode: fcd11...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun er ikke interessert, dessverre. En kvinne som er interessert tar kontakt, hvert fall opprettholder den. Anonymkode: 8c981...900 Dette er jeg helt enig i! Anonymkode: 7b850...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Hvis jeg hadde skrevet med en mann og det tok 7 dager uten et ord, da hadde jeg helt klart tenkt at han ikke lenger var interessert. Og kom det en melding da, hadde jeg nok tenkt at han hadde drevet med noen der det ikke ble noe mer og så prøver han seg hos meg igjen.... Å få til et forhold eller gå videre på dating, krever at man viser interesse. Og i starten betyr det å sende meldinger jevnlig. Ikke med en uke i mellom Du kan selvfølgelig sende en melding og se om hun fremdeles er keen. Da ville jeg lagt an en lett tone og hatt lite forventninger. Skrevet noe sånt som: Hei! Noen dager siden du har hørt fra meg, vært sykt hektiske dager! Hvordan har din uke vært? har du lyst til å treffes i helgen? Gå en tur, så tar jeg med kaffe og noe å bite i? Anonymkode: 10a9f...210 3
exictence Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 (endret) Enig med de andre. Går utfra at du er veldig interessert. Da hadde jeg skrevet: Håper du har hatt fine dager. Det hadde vært kjekt å treffe deg og bli bedre kjent. Blir du med på tur på ....... i ....(sted og klokkeslett) ? Endret 9. april 2021 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #9 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 15.19): Jeg har kommet i god kontakt med ei på en dating-app. Vi bruker å skrive ganske langt til hverandre hver gang, og hun har tidligere vært litt variabel på hvor raskt hun har svart. Alt fra fra samme dag til ei uke. Vi har kanskje hatt 5-6 runder frem og tilbake. Nå er det syv dager siden jeg sendte henne forrige melding - er det masete av meg å spørre pent om hun har glemt meg da? Mulig det fremstår litt desperat. Hun er 37 år for øvrig. Anonymkode: 2bca6...fc6 Send en casual melding. Ikke spør om hun har glemt deg. Me n med såpass lunken samtale så er hun nok ikke veldig interessert dessverre Anonymkode: 5c680...b42 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 Hun er ikke interessert. En kvinne prioriterer alltid å holde tett kontakt viss hun er interessert. En ukes opphold er helt uakseptabelt. Det kalles knapt kontakt. Men du kan sende mld å høre om dere skal holde kontakt og evt møtes. Vil hun møte deg så ok. Anonymkode: b1437...b4b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #11 Skrevet 16. april 2021 Sitat Hei! Noen dager siden du har hørt fra meg, vært sykt hektiske dager! Hvordan har din uke vært? har du lyst til å treffes i helgen? Gå en tur, så tar jeg med kaffe og noe å bite i? Dette syns jeg var en ok melding å sende, når en ikke har hørt noe på en stund. Men igjen, jeg hadde antatt at hun ikke var interessert, så hadde ikke blitt skuffet om jeg ikke fikk svar. Anonymkode: 8a3fc...1f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå