AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Jeg tenker å kjøpe slike lyslenker til verandaen min. Men jeg lurte på om det er vanlig at slike har en av/på-knapp? Det er rett utenfor soveromsvinduet, så jeg ønsker ikke at de skal stå på hver natt, kun når jeg sitter ute. Jeg har kikket på endel forskjellige på Clas osv, men det står som regel bare at de har skumringssensor, og ingenting om de kan manuelt slås av og på. Vanligvis hadde jeg spurt i butikken, men nedstengning her så får ikke gjort det. Anonymkode: e6169...a88
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Jeg har fra Ikea og de lyser bare dust og fint et par timer utover kvelden, ikke hele natta Det går an å skru de av også. Anonymkode: 64291...35f
ekkoet Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 (endret) Mange produkter hos clas har bruksanvisningen vedlagt på nettsiden som pdf, der kan man som oftest se om dette er en funksjon, slik som feks her Det finnes og en chat på siden, der tror jeg du kan stille slike spm om du ikke finner ut av det. https://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9543944601630.pdf Endret 8. april 2021 av ekkoet 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Det er av/på knapp på de fleste av disse. Men de lyser ikke så skarpt. De lyser ikke hele natten heller. Anonymkode: 058e4...9c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå