AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #21 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1 mg virker ikke og gir bare en eventuell placeboeffekt. Humbug som mye annet. Man må ha minst 3 mg for å ha virkning, og da begynner det å bli dyrt å kjøpe reseptfritt. De over her som skriver den virker etter 20 min tar feil, det skal tas 2 timer før man legger seg. Det bruker lang tid på å virke ift andre sovemedisiner. Anonymkode: ed723...918 På de jeg tar står det bak på esken at de skal tas når du legger deg, så det kommer nok an på hvilke man bruker. Jeg merker effekt noen ganger, men ikke slltid. Tar 2-3 mg. Føler at øyelokkene blir mørkere lilsom. Alt blir litt mørkere enn vanlig. Anonymkode: a3df9...1c1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #22 Skrevet 9. april 2021 Bruker disse: https://www.tights.no/butikk/bodyfuel-super-strength-melatonin-200-doseringer/ Anonymkode: 979f2...dd0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #23 Skrevet 9. april 2021 Tar melatonin og magnesium sammen, det hjelper bedre enn bare melatonin. Men bare melatonin hjelper i gode perioder skal sies. Anonymkode: b3642...50e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #24 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (12 timer siden): Jeg tar melatonindråper i perioder der jec sliter med å sovne.. hjelper meg kun å sovne, merker ikke noe særlig forskjell på selve søvnen Melatonin hjelper ikke på søvnen, men på det å bli trøtt nok til å få sovne. Altså ikke noe sovemedisin, men hjelper på innsovning. Anonymkode: 5b91f...6dd
Milky Skrevet 9. april 2021 #25 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Melatonin hjelper ikke på søvnen, men på det å bli trøtt nok til å få sovne. Altså ikke noe sovemedisin, men hjelper på innsovning. Anonymkode: 5b91f...6dd Det var nettopp det jeg skrev..
Skyblue7 Skrevet 9. april 2021 #26 Skrevet 9. april 2021 Jeg har veldig god effekt av Melantonin. Jeg er skiftarbeider som jobber halvparten av tiden natt, og de brukes som regel ved snuing fra natt til dag. De jeg har er kjøpt i USA, og er 5mg tyggetabeletter. Fungerer veldig bra. Sover godt, og sovner fort. Pigg og opplagt dagen etter. De som selges reseptfritt i Norge er vel kun 1 mg, som sikkert blir litt liten dose for mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå