AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Kan du anbefale en GOD sofa som VARER i utseende og kvalitet? Har brent meg på et par som er skikkelig bra til å begynne med, men som veldig raskt forfaller. Anonymkode: 48ee9...af0
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 For et uker siden i dette underforumet var det en tråd som het noe som «hva kostet sofaen din og hvor lenge har du hatt den?». Kanskje du finner noe hjelp der Anonymkode: 1b39c...6d3
Emmelise Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Hva slags "look" liker du? Stoff, skinn, kunstskinn, fløyel? Rokokko, biedermeyer, chesterfield, minimalistisk? Når det er sagt har jeg en IKEA-sofa i skai som jeg kjøpte brukt på finn, og den ser stadig fin ut. 1
Jytte Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Emmelise skrev (3 timer siden): Hva slags "look" liker du? Stoff, skinn, kunstskinn, fløyel? Rokokko, biedermeyer, chesterfield, minimalistisk? Når det er sagt har jeg en IKEA-sofa i skai som jeg kjøpte brukt på finn, og den ser stadig fin ut. Kjenner noen som har en sånn. Den holder seg bra og er god å sitte i med en pute bak ryggen. Jeg er ganske lav så må bruke pute i de fleste sofaer. Den er også god å ligge på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå