Gå til innhold

Hva er dette? Bare droppe det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Chatter med en fyr(alder 27)som "aldri" rekker å møtes. 

Jeg jobber en uke utenbys(turnusjobb),  så er jeg en uke hjemme,  i byen der han også bor. 

Når jeg er borte på jobb, så er han veldig "på" på melding. Godmorn, god natt, sier ham skulle ønske jeg var hjemme for da kunne vi møtes, han vil gjerne sexte etc. 

MEN den uka jeg faktisk er hjemme, så svarer Han først på melding etter flere timer, skal ut med gutta i helgen eller har generelt masse planer og ikke tid til treff. De ivrige meldingene er også borte den uka  ... 

Vi har hatt kontakt et par mnd. Ikke møttes. 

K28./

What is dis??!

Anonymkode: 93bf4...907

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjekt med oppmerksomhet antar jeg. Hvis han ville møtes så hadde han initiert det. Hadde bare droppet det for å være ærlig. 

Anonymkode: e9440...692

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han er en av mange menn på tinder og likn som bare vil prate litt, chatte litt, kanskje få noen runkebilder. Kjeder seg, tipper jeg. 

Anonymkode: efa8e...9dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg droppet lett.

Anonymkode: e8f61...27b

Skrevet

Enten så vil han ikke møte deg, eller så tør han ikke. Du kan jo foreslå to alternativ og se om han får det til. Det er jo rart at han er så busy med strenge coronatiltak😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å jatt med her. Be om å få møtes!

Anonymkode: b082e...a62

AnonymBruker
Skrevet

Folk som aldri har tid og hele tiden avlyser droppes, uansett som de er dater, venner eller forretningspartnere. Sånne folk må ta konsekvensene av hvordan de forholder seg til andres tid.

Anonymkode: f30c3...5b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lat som om du er borte,  og test ham en gang på det. Når han sier at han ønsker at du var der, så sitter du egentlig på trappa hans. Hvis han ikke takler det,  så ferdig.  

Anonymkode: 3b8bb...fb1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Lat som om du er borte,  og test ham en gang på det. Når han sier at han ønsker at du var der, så sitter du egentlig på trappa hans. Hvis han ikke takler det,  så ferdig.  

Anonymkode: 3b8bb...fb1

Hehe

Anonymkode: e8f61...27b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg jobber en uke utenbys(turnusjobb),  så er jeg en uke hjemme,  i byen der han også bor. 

Når jeg er borte på jobb, så er han veldig "på" på melding. Godmorn, god natt, sier ham skulle ønske jeg var hjemme for da kunne vi møtes, han vil gjerne sexte etc. 

MEN den uka jeg faktisk er hjemme, så svarer Han først på melding etter flere timer, skal ut med gutta i helgen eller har generelt masse planer og ikke tid til treff. De ivrige meldingene er også borte den uka  ... 

K28./

What is dis??!

Han er helt sikkert i ett forhold.

Anonymkode: 9c244...a77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I et forhold tenker jeg med en gang. Vet om en på 27 med barn og samboer som ble funnet på tinder. Vet ikke så mye mer, men vet de fortsatt er sammen og hun tilga tror jeg

Anonymkode: 53eba...118

Skrevet

Når en mann er hypp på en dame, spesielt i begynnelsen når alt er spennende, da prioriterer han ikke andre ting. Vil ikke eller tør ikke, som wandagirl sier.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2021 den 11.02):

K28./

What is dis??!

Han er redd for å møte deg fysisk. Har kjent på den samme følelsen selv. Det er fint og flott og chatte, men når det kommer til og møtes så er det litt skummelt. 

Anonymkode: 34e37...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...