Jentegutt Skrevet 9. april 2021 #21 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg sa nettopp til mannen min i går at jeg er den særeste jeg kjenner når det kommer til kleskode på jobb. Det meste er ok, men sandaler uten sokker i er så NEI for min del! Og jeg mener det helhjerta, og i nesten alle jobber. Til og med barnehagelærere burde ha sokker på seg når de er innendørs 🙈 Anonymkode: fcd1c...111 Det er sært at du mener dette, tær er like naturlig som hender, går du med hansker på jobb, mange som ikke liker føtter har et anstrengt forhold til sine egne, mulig du bør starte der 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #22 Skrevet 10. april 2021 Vi har nedskrevet dresscode som tilsier at vi ikke viser tær eller hæler. Er det varmt pleier jeg å blåse i det og har et par ballerinas stående i tilfelle kundemøter. Anonymkode: e666d...6db 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #23 Skrevet 10. april 2021 jentegutt skrev (8 timer siden): Det er sært at du mener dette, tær er like naturlig som hender, går du med hansker på jobb, mange som ikke liker føtter har et anstrengt forhold til sine egne, mulig du bør starte der Ja, takk for gjentakelse! 😅 Jeg sa jo jeg vet jeg er sær på dette. Har ingen problemer med føtter egentlig. I omgivelser der de passer inn. Altså ikke på jobb. Jeg kan godt gå i sandaler på fritida, men ikke på jobb. Jeg kan også godt har på meg korte shorts og singlet, men ikke på jobb. Nesten samme som at jeg gjerne går med paljettkjole, men ikke på stranda. Passer seg bare ikke. Mannen min kontret meg faktisk, han syns at shorts på jobb er like lite innafor som sandaler. Begrunner det med hårete legger og knær (han jobber på en mannsdominert arbeidsplass, men på kontor). Passer sammen vi to, like pripne og sære mtp kleskode på jobb 🥰 Anonymkode: fcd1c...111 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #24 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, takk for gjentakelse! 😅 Jeg sa jo jeg vet jeg er sær på dette. Har ingen problemer med føtter egentlig. I omgivelser der de passer inn. Altså ikke på jobb. Jeg kan godt gå i sandaler på fritida, men ikke på jobb. Jeg kan også godt har på meg korte shorts og singlet, men ikke på jobb. Nesten samme som at jeg gjerne går med paljettkjole, men ikke på stranda. Passer seg bare ikke. Mannen min kontret meg faktisk, han syns at shorts på jobb er like lite innafor som sandaler. Begrunner det med hårete legger og knær (han jobber på en mannsdominert arbeidsplass, men på kontor). Passer sammen vi to, like pripne og sære mtp kleskode på jobb 🥰 Anonymkode: fcd1c...111 Hehe! Synes mannen din det er innafor at damer går med skjørt/kjole med bare ben på sommeren? Anonymkode: fd465...c12
Jentegutt Skrevet 10. april 2021 #25 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, takk for gjentakelse! 😅 Jeg sa jo jeg vet jeg er sær på dette. Har ingen problemer med føtter egentlig. I omgivelser der de passer inn. Altså ikke på jobb. Jeg kan godt gå i sandaler på fritida, men ikke på jobb. Jeg kan også godt har på meg korte shorts og singlet, men ikke på jobb. Nesten samme som at jeg gjerne går med paljettkjole, men ikke på stranda. Passer seg bare ikke. Mannen min kontret meg faktisk, han syns at shorts på jobb er like lite innafor som sandaler. Begrunner det med hårete legger og knær (han jobber på en mannsdominert arbeidsplass, men på kontor). Passer sammen vi to, like pripne og sære mtp kleskode på jobb 🥰 Anonymkode: fcd1c...111 Jeg barberer legger og lår, så da er det innafor altså ? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #26 Skrevet 10. april 2021 Kommer noen på jobb med sandaler og viser tær.....da får de finne seg ny jobb. Greit å kle seg når en omgås andre mennesker og skal fremstå profesjonell. Anonymkode: dde2b...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #27 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kommer noen på jobb med sandaler og viser tær.....da får de finne seg ny jobb. Greit å kle seg når en omgås andre mennesker og skal fremstå profesjonell. Anonymkode: dde2b...aa7 Troll eller seriøst? Anonymkode: fd465...c12 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #28 Skrevet 10. april 2021 Jeg har aldri forstått hvorfor noen synes at det er uproft å vise tær. Det er like proft som å vise hender, synes jeg. Hvis kontoret har en policy på det, så retter man seg etter det. Men hvis det ikke har det, så er det absolutt innafor, så lenge føttene er rene og velstelte. Her er noen eksempler på classy kjolesko med åpen tå som man kan ha på seg og være proff: Skal være enig i at flip-flopper ikke oser proffhet, men jeg går i flip-flopper på casual dager når jeg ikke har møter med kunder og sånt. Anonymkode: 6b5d7...8e7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå