AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Har pratet med en mann på facetime i et par måneder. Vi har bare blitt kjent, og sagt at vi skal treffes snart og ta det derfra, mest sannsynlig vil vi treffes når tiltakene lettes litt, han snakker mye om hva vi skal finne på. Har ikke vært aktiv på datingappen selv i det siste, men så at han hadde vært logget inn. Burde jeg ta det som et tegn på at han ikke egentlig er interessert? Eller er dette helt ok? Jeg syns egentlig det er greit, men jeg har vært litt dårlig på å ta hint tidligere, så hadde bare lyst å høre andre mening. Anonymkode: 89182...632
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Tror det er helt normalt 🙂 Jeg er også ny på datingapps. Ikke møtt noen fysisk enda...men chatter med flere. Det samme gjør de. Datingapps kan slettes når man eksklusive,,etter noen mnd som kjærester . Det tar jeg som selvfølge 🙂 Anonymkode: d95c1...51a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Trenger ikke bety noe .. jeg også skravler med andre bare pga at jeg har en jobb jeg venter mye i og for at d ikke skal bli så lange dager men har ingen annen interesse av de. Den er forbeholdt en som jeg har skravlet med i over flere mnd fordi jeg er interessert i han og han jeg vil møte. Men korona gjør det umulig slik det er nå så vi må bare vente. Jeg har ikke noe imot at han skravler med andre heller men har sett at han har sletta seg fra den appen vi møttes vi har kontakt på en annen app nå som er lettere så mistenker han rett og slett ikke har like mye tid til å skravle rundt som jeg har. Er noen interessert så vet de hvem som betyr noe og ikke og det får en stole på. Anonymkode: bde9b...dfb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 Du var jo inne og sjekket selv, kanskje han bare sjekket om du hadde vært der ? Gå på date og kos deg og se hva som skjer Anonymkode: 898a9...f80 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Ingenting er forpliktende før man har møttes tenker jeg, det er jo ekstremt stor sjanse for at det ikke er kjemi når man møtes selv om man har snakket mye. Men at han er innom appen betyr ikke nødvendligvis at han snakker med mange andre. Men det er jo ikke utenkelig at han følger med litt. Kanskje han har fått en melding eller noe og sjekket hva det var? Det er sånt jeg gjør i alle fall. Selv om jeg sjelden snakker med flere samtidig så sletter jeg jo ingenting før man ser at det faktisk er i ferd med å bli noe med noen. Anonymkode: 323e4...617 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 Dere kan være heldige, men jeg syntes det er bortkastet tid å chatte for mye ute å treffes. Anonymkode: 6f485...217
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Takk for svar, da stresser jeg ikke så mye med det Vi har snakket på video da, er ikke så glad i chatting, skjønner selvfølgelig at det ikke er optimalt, men det har vært hyggelig. Anonymkode: 89182...632
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå