AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #1 Skrevet 8. april 2021 Skal prøve å fortelle så kort som mulig. Denne personen vet hvem jeg er. Vet nøyaktig hvordan jeg ser ut. Hvor jeg bor. Hvor jeg er til en hver tid (virker det som). Personen sender meg meldinger og blackmailer meg til å utlevere sensitiv informasjon om meg selv under AB, men som fortsatt lett kan identifisere meg. Gjør jeg ikke dette sier hen at noe vil skje, men ikke hva. Jeg får også hint av hvem det kan være. Vet f.eks at det ikke er noen i min familie. Jeg mistenker det er en mann som jeg kanskje tidligere har snakket med på nettet før i yngre alder og gitt ut personlig informasjon om meg selv, dumt jeg vet. Jeg visste hvem mannen var, ville aldri gitt vekk til en jeg ikke visste hvem var. Men hvem denne stalkeren er har jeg ingen anelse om. Annet enn ren mistanke om hvem det kan være. Jeg har laget nye brukere 2 ganger for å komme meg vekk fra personen, men han lager nye brukere hele tiden for å få tak i meg. På en eller annen måte gjenkjenner han brukerene mine. Jeg er nå skikkelig sliten og redd av dette. Sliter med å få sove. Har mye angst og paranoia. Er hele tiden på vakt og mistenker alle mennesker. Jeg kan ikke leve sånn her mer. Hva får jeg ut av en anmeldelse? Har noen her opplevd noe lignende? Hva gjorde dere? Anonymkode: ad580...77f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2 Skrevet 8. april 2021 Da hadde jeg slettet meg på KG rett og slett. Anonymkode: 04a19...857 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Det er jo ingen som kan sende deg private meldinger som AB? Anonymkode: fa3df...89e 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #4 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ingen som kan sende deg private meldinger som AB? Anonymkode: fa3df...89e Jeg sa at vedkommende som stalker meg blackmailer meg til å opprette tråder som AB hvor jeg utleverer svært sensitiv og lettgjenkjennelig informasjon om meg selv og andre personer jeg kjenner uten å direkte identifisere noen av oss. - TS Anonymkode: ad580...77f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #5 Skrevet 8. april 2021 Tror du kanskje skal prøve å sove litt ts, du virker litt oppskaket. Levere ut sensitiv og lettgjenkjennelig informasjon om deg selv og andre personer du kjenner uten å direkte identifisere noen av dere? Det skal du hvertfall ikke finne på, så hen kan bare slutte med seg. Om du er oppriktig redd og føler deg truet må du jo gå til politiet og anmelde dette. Anonymkode: 6e4d4...699 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #6 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sa at vedkommende som stalker meg blackmailer meg til å opprette tråder som AB hvor jeg utleverer svært sensitiv og lettgjenkjennelig informasjon om meg selv og andre personer jeg kjenner uten å direkte identifisere noen av oss. - TS Anonymkode: ad580...77f Men hvis du mener at noen blackmailer deg på privat mail til å opprette tråder på kg med sensitiv info: kan du ikke bare ta med materialet til politiet og få hjelp der? Anonymkode: fa3df...89e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Jeg ville ha politianmeldt avhengig av hvor grovt disse "blackmail" er... Anonymkode: 2585d...73d 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #8 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg sa at vedkommende som stalker meg blackmailer meg til å opprette tråder som AB hvor jeg utleverer svært sensitiv og lettgjenkjennelig informasjon om meg selv og andre personer jeg kjenner uten å direkte identifisere noen av oss. - TS Anonymkode: ad580...77f Hva tenker du om? Her på KG finner vi lettkledde treningskropp bilder til detaljerte beskrivelse av utroskap, etc.. Anonymkode: 2585d...73d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #9 Skrevet 8. april 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har laget nye brukere 2 ganger for å komme meg vekk fra personen, men han lager nye brukere hele tiden for å få tak i meg. På en eller annen måte gjenkjenner han brukerene mine. Det er to måter dette er mulig på. Vedkommende er administrator på KG/har de rettighetene, eller personen overvåker mobil eller PC du bruker til å surfe KG. Begge deler høres lite sannsynlig ut, men jeg ville i hvert fall logget av og tilbakestilt enheten du bruker så du er sikker på at det ikke ligger noe spionvare på den eller lignende. Anonymkode: 04fb3...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #10 Skrevet 8. april 2021 Ta kontakt med moderator på pm og be om nytt nick. Anonymkode: 29852...e31
Gjest supernova_87 Skrevet 8. april 2021 #11 Skrevet 8. april 2021 Hva sier han skal skje dersom du ikke gjør det da? Ved å utlevere mer og mer sensitiv informasjon ender jo vedkommende opp med å ha mer sensitive opplysninger om deg.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #12 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg sa at vedkommende som stalker meg blackmailer meg til å opprette tråder som AB hvor jeg utleverer svært sensitiv og lettgjenkjennelig informasjon om meg selv og andre personer jeg kjenner uten å direkte identifisere noen av oss. - TS Anonymkode: ad580...77f Hvordan mottar du disse blackmail-meldingene? Du skriver at vedkommende sender deg meldinger og forlanger at du skal skrive anonyme innlegg på kg. Er det sms? Mail? Eller er det pm til deg på kg? Anonymkode: 477a8...739
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #13 Skrevet 8. april 2021 Du skriver du har slettet brukeren din på KG, men personen finner deg gang på gang? Vet du hva, kvinneguiden er et forum på nett, ikke noe ekstremt viktig. Slett brukeren din for alltid. Anonymkode: 72323...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #14 Skrevet 8. april 2021 Hvis han stadig finner ut hvilken bruker som er din så kan det jo være han har tilgang på annen måte? Gå gjennom alle apper du har på mobilen, slett alle du ikke bruker, bytt passord på absolutt alt. Samme med pc. Bytt også passord på epost, skaff to-trinns verifisering på alt Anonymkode: 50f3b...d0f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #15 Skrevet 8. april 2021 Ta vare på alle medingene og anmeld han til politiet. Anonymkode: 29852...e31
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #16 Skrevet 8. april 2021 Tviler jeg sterkt på. Anonymkode: b7aad...941 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #17 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tviler jeg sterkt på. Anonymkode: b7aad...941 Jeg er helt enig! Anonymkode: 2585d...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå