AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Har noen erfaring med å miste vekt lettere når du sluttet på p-pillen? Anonymkode: cb2af...30b
starken Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Mange opplever et større søtsug når en bruker p-piller og annen hormonell prevensjon, noe som fører til vektoppgang. Syns ikke man skal se bort i fra at det blir mindre søtsug hvis man slutter å bruke p-piller. Vektnedgang handler uansett om hvor mange kalorier man inntar og hvor mye man forbrenner.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 I oppstarten av p-piller så kan man oppleve vektøkning, men dette vil avta etter 2-3 mnd. Så stor vektoppgang kan ikke tillegges pillene egentlig. Så å slutte på de å forvente vektnedgang da vil man bli skuffet. Anonymkode: bbaf1...008
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Jeg gikk ned 8kg på 4-6 uker da jeg sluttet på p-piller. Fra 74kg til 66kg. Hadde ikke klart å gå ned så mye på så kort tid ved å slutte å spise helt engang, så det må være p-pillene. Og jeg spiste i denne perioden altså. Anonymkode: 8f229...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Jeg har gått på p piller i mange år, merker ingenting til vektnedgang eller økning så lenge jeg ikke går inn for det selv. Har normalt søtsug. Har gått på antidepressiva dog, da gikk jeg opp mye! Anonymkode: cca76...30c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå