BBWchick Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Jeg laget egentlig profil her for å få noen svar angående Korona, men jeg kan like så godt skrive et innlegg om noe som opptar meg en del nå om dagen. Det gjelder en mann. Han tok plutselig kontakt med meg på Facebook for noen måneder siden. Vi har mange felles bekjente, og han hadde visst funnet meg i en sånn "forslag til folk du kjenner". Han vet visst hvem jeg er, hovedsakelig på grunn av felles bekjente. Uansett: han tok kontakt, overøste meg med komplimenter, og var veldig hyggelig. Jeg er egentlig ikke så vant til slik oppmerksomhet, og var selvsagt smigret. Litt gradvis ble vi kjent, og han er både intelligent, kjekk og ikke minst veldig morsom. Han har en fantastisk humor og mye selvironi, og da jeg spurte litt felles bekjente, så viser det seg å stemme. Han har høy utdanning og en god jobb, men en del forteller også at han har slitt en del, psykisk. Det gjør at jeg "reserverer" meg litt 😕 Han virker veldig fin og god, men det at han har slitt såpass mye gjør at jeg blir veldig usikker. I tillegg føler jeg at han legger veldig mye i at han er forelsket i meg, og sier han har følelser. Vi har tross alt kun møttes en gang. Kanskje legge han for mye i chattene våre? Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Det er spesielt å være så betatt og på når dere ikke kjenner hverandre. Så jeg synes du har god grunn til å være skeptisk. Spesielt om du vet han har psykiske problemer. Men om du har sansen for han blir det likevel for dumt å la sjansen gå til spille. Så jeg ville møtt han og sett hvordan det går Anonymkode: 9cccf...493 4
BBWchick Skrevet 7. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er spesielt å være så betatt og på når dere ikke kjenner hverandre. Så jeg synes du har god grunn til å være skeptisk. Spesielt om du vet han har psykiske problemer. Men om du har sansen for han blir det likevel for dumt å la sjansen gå til spille. Så jeg ville møtt han og sett hvordan det går Vi har møtt hverandre en gang. Jeg synes han virker veldig fin, absolutt, men jeg vet jo ikke hvordan han faktisk har det. Sliter han fortsatt, liksom? Dessuten vet jeg også at han har en greie for jenter som meg. Det er visst ikke så uvanlig for han og like jenter som ser ut som meg, så jeg blir litt usikker på om han faktisk liker meg eller bare liker hvordan jeg ser ut 😕
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Det er jo ikke så godt for andre å vite. Du har møtt ham og pratet med ham, så du er nok den som best kan danne deg et bilde på hvordan han er. Det kan jo være han har følt seg litt alene og går litt fort frem når han endelig finner en han liker, og det kan også være han (som vi alle) er litt sulteforet på nærhet etter et år med koronarestriksjoner, men hvem vet. Ville gitt det en sjanse. Anonymkode: 94966...d96 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 BBWchick skrev (36 minutter siden): Jeg laget egentlig profil her for å få noen svar angående Korona, men jeg kan like så godt skrive et innlegg om noe som opptar meg en del nå om dagen. Det gjelder en mann. Han tok plutselig kontakt med meg på Facebook for noen måneder siden. Vi har mange felles bekjente, og han hadde visst funnet meg i en sånn "forslag til folk du kjenner". Han vet visst hvem jeg er, hovedsakelig på grunn av felles bekjente. Uansett: han tok kontakt, overøste meg med komplimenter, og var veldig hyggelig. Jeg er egentlig ikke så vant til slik oppmerksomhet, og var selvsagt smigret. Litt gradvis ble vi kjent, og han er både intelligent, kjekk og ikke minst veldig morsom. Han har en fantastisk humor og mye selvironi, og da jeg spurte litt felles bekjente, så viser det seg å stemme. Han har høy utdanning og en god jobb, men en del forteller også at han har slitt en del, psykisk. Det gjør at jeg "reserverer" meg litt 😕 Han virker veldig fin og god, men det at han har slitt såpass mye gjør at jeg blir veldig usikker. I tillegg føler jeg at han legger veldig mye i at han er forelsket i meg, og sier han har følelser. Vi har tross alt kun møttes en gang. Kanskje legge han for mye i chattene våre? Hva tenker dere? Forelsket etter ett møte? Sorry, men denne mannen har ikke helt kontakt med følelsene sine. Man blir ikke forelsket så fort. Anonymkode: cbe2e...f31 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Google gaslighting. Rødt flagg her ja, man blir ikke forelsket etter et møte Anonymkode: 44ed8...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #7 Skrevet 7. april 2021 Vil bare informere om at når du har personlig profilbilde av deg selv, så utleverer du også andre mennesker du skriver om i innlegg. Hvis noen som kjenner deg leser her, kan de skjønne hvem du skriver om. Anonymkode: 8a700...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #8 Skrevet 7. april 2021 Rødt flagg!! Man blir ikke forelsket etter ett møte. Det første som slo meg var narcissist.... Anonymkode: 5ede3...afb 1
BBWchick Skrevet 7. april 2021 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vil bare informere om at når du har personlig profilbilde av deg selv, så utleverer du også andre mennesker du skriver om i innlegg. Hvis noen som kjenner deg leser her, kan de skjønne hvem du skriver om. Anonymkode: 8a700...3d3 Jeg endret profilbilde nå. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Rødt flagg!! Man blir ikke forelsket etter ett møte. Det første som slo meg var narcissist.... Anonymkode: 5ede3...afb Hvordan mener du narcissist? Er ikke de forelsket i seg selv? 1
Gjest Skogsalv Skrevet 8. april 2021 #10 Skrevet 8. april 2021 Søk narcissist- love bombing! På You Tube Vær forsiktig ♥️ Det er ikke vanlig eller normalt å gi sitt hjerte SÅ fort ! 🚩Særlig når du vet han har litt bagasje. Narsissister tåler ikke motstand eller ordet NEI, da blir de ofte passiv aggressive/ aggressive. Snur ting rundt på en kjæreste, at problemet ligger hos DEG !! Så ikke gi sex !! De er manipulerende, ofte vellykkede ellers. Du er advart 🌷
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå