AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Venninnen min er ofte uheldig og hun har dårlig balanse. I går slo hun seg og har i dag fått diagnose hjernerystelse av legen. Hun har hatt det mange ganger før, og jeg er urolige for at hun nå kan bli veldig syk. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe? Forstår ikkje hvorfor hun ikke ble innalgt på sykehus. Vet hun er allergisk så kan ikkje sende blomster, men jeg skal sende melding til mannen hennes og spørre om han kan kjøpe litt sjokolade. Noen som har hatt mange hjernerystelser og som har erfaring med da? Anonymkode: 1619f...58b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Jeg har hatt mange hjernerystelser, blir man ikke lagt inn er den ikke alvorlig og det går helt fint. Men man trenger ro, så ikke mas. Anonymkode: 9f706...6b6
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt mange hjernerystelser, blir man ikke lagt inn er den ikke alvorlig og det går helt fint. Men man trenger ro, så ikke mas. Anonymkode: 9f706...6b6 Samme her.. har aldri blitt lagt inn på sykehus etter hjernerystelse. Heldigvis, kjedelig å ligge på sykehus når man like godt kan være hjemme.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt mange hjernerystelser, blir man ikke lagt inn er den ikke alvorlig og det går helt fint. Men man trenger ro, så ikke mas. Anonymkode: 9f706...6b6 Så godt å høre. Og du har ikke blitt mer syk i forhold til at du har hatt mangen av dei? Hun sendte en melding i dag og sa at det gikk fint og at det er vanlig for henne å slå hodet, men jeg synes hun tar så lett på det. Nå har hun ikke svart på meldingene mine, men forstår hun ikke skulle være på skjerm. Anonymkode: 1619f...58b
Rosmarin(ert) Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Håper de undersøker hvorfor hun driver og faller og slår hodet hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 15 minutter siden, Rosmarin(ert) said: Håper de undersøker hvorfor hun driver og faller og slår hodet hele tiden. Det er det eg føler de ikkje gjør. Og hun tar det ikkje seriøst. Jeg er bekymert. Og hun har blitt veldig aktiv med en hobby som tar mye av tiden hennes, hun bruker ikke mye tid med meg lenger. Kan være hun har dette sjekket opp, men at hun ikke ser på meg som nær venninne lengre. Anonymkode: 1619f...58b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå