AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1 Skrevet 7. april 2021 Har noen av dere gått opp på grunn av spiral? Eller ammeslutt? Fant dere årsaken og løsningen til den raske vektoppgangen? Spiralen ble satt inn mens jeg ammet. Sluttet å amme ett år senere og vekten steg med 10 kg på 4-5 mnd. Gynekologen finner ikke årsaken. Anonymkode: e0699...8d6
Kirrikas Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Når man ammer forbrenner man ca 500 kalorier ekstra for dag. Om du etter ammeslutt fortsetter å spise det samme som du gjorde mens du ammet, vil du sakte, men sikkert gå opp i vekt😊
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Jeg blir litt mer sulten og får litt mindre viljestyrke når jeg går på hormonell prevensjon. Det blir gjerne 300-400 ekstra kalorier hver eneste dag sammenlignet med når jeg ikke går på noe, da blir jeg bare sånn tre dager i forbindelse med mensen. I tillegg legger jeg på meg noen kilo vann. Jeg syns ikke det var så gøy å være stuck med 6-7 kilo ekstra samtidig som jeg opplevde å måtte virkelig ta meg sammen for å ikke spise alt jeg så, og følte meg skikkelig kvapsete, så jeg valgte derfor å slutte på hormonell prevensjon og heller bruke kondom. Anonymkode: 62410...023
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå