Gå til innhold

Kunne du datet en stygg mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 3fc8e...9ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definer stygg da. Om du mener feit og med grove trekk i trynet er det mange damer som vil det. Om du mener lav, liten etc så er det ikke mange

Anonymkode: daf16...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Nopes, har funnet ut at utsiden ofte korrelerer med innsiden, dessverre.

Anonymkode: 498c7...fd1

Skrevet (endret)

Kommer an på hva du mener med stygg. For min del er fedme og ekstremt markant "stygge" ansiktstrekk ekskluderende, men ut over det så er smaken nokså bred.

Trekk blant menn jeg har blitt tiltrukket av er for eksempel: Noen kilo for mye, mye kroppshår, litt mage, tynn i/mistet håret, ansiktstrekk preget av slitenhet/alder.

Jeg vil vel si det slik at utseende kan være en ekskluderende faktor dersom det er trekk som direkte frastøter meg. Men ut over det så er utseende langt ifra det viktigste kriteriet for om jeg blir tiltrukket av en mann. Har faktisk hendt at jeg sliter med å få menn til å forstå at jeg er interessert i dem, for de tenker på seg selv som "lavere på skalaen" enn meg.

Når det er sagt, så er jeg nok nokså ekskluderende likevel. Jeg blir svært sjelden tiltrukket av en mann, og det pleier å ta meg lang tid (flere måneder minst) å utvikle en tiltrekning. Det er også oftest den tiden det tar en mann å sjekke meg opp og få meg interessert. 

Endret av Hippogriff
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet 3 stygge menn. Og ja, datet, ikke dater

Anonymkode: 24dcc...543

Skrevet

Om jeg ser meg rundt i en folkemengde, ser jeg veldig få tiltrekkende menn. Om jeg ser på venner, bekjente, kollegaer, etc så ser jeg mange flere tiltrekkende menn. Så en mann som ved første blikk var "stygg" kan godt bevege seg opp til helt ok når jeg blir kjent med ham. Så ja.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kunne datet en jeg syntes var direkte stygg, nei. Men det kommer an på hva man definerer som stygg. For meg betyr stygg noe som er frastøtende, og jeg kunne ikke datet eller vært sammen med noen jeg fant frastøtende. Hvem ville vel egentlig det? Men når det er sagt: jeg takker ja til sjarme og et utseende innenfor en ganske raust definert "normal", som på ingen måte handler om klassisk vakker, pen eller dritkjekk. :) 

Og hvis du spør om penger bidrar til at noen kan bli pulbare: nei! Jeg kunne ikke datet Donald Trump eller John Fredriksen. Han trenger ikke være rik så lenge han har kontroll på økonomien sin. 

Anonymkode: 5e9f3...970

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er stygg? Det er jo et definisjonsspørsmål. Kunne jeg datet en jeg fant totalt frastøtende og ga meg brekninger, nei.. Kunne jeg datet en jeg ikke syntes var tiltrekkende, men syntes personligheta var bra? Ja. 

Da jeg første gang møtte samboer tenkte jeg vel noe sånt som "det her utseendet kommer jeg aldri til å kunne like.." Likevel, jeg likte fyrens humor og personlighet, så vi fortsatte å date.. Og ja, nå er vi jo altså samboere, og han er i mine øyne den kjekkeste og fineste fyren jeg har møtt. (selv om jeg vet rent objektivt at det nok ikke er sannheta..) 

Anonymkode: 97d38...f96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var en blond, slank og pen 23 åring, var jeg sammen med en som var lavere enn meg, og hadde lite hår. Han var 12 år eldre enn meg, hadde et slitent ansikt med pløsete trekk og skjeve, misfargede tenner. Hadde nok aldri gått for å være en pen mann, selv ikke da han var yngre. 

Men: han likte å trene, hadde helt ok kropp slank, stram. Han var veldig renslig og kledde seg flott. Vi hadde bra sex, og selv om jeg helt klart så at han ikke var noe fruktfat rent objektivt, hadde jeg ikke noe problem med å tenne på ham. 

Dessverre oppdaget jeg etterhvert at fyren var en manipulerende psykopat med voldstendenser, det var også grunnen til at det ble slutt, ikke hvordan han så ut. 

Anonymkode: e03b3...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne datet en med "stygge" naturlige trekk ja,

men jeg kunne ikke datet en som er stygg på bakgrunn av at han ikke tar vare på seg selv.

Som for eks. brune/gule tenner, flass som ikke er behandlet, overvekt som følge av innaktivitet, rar hårsveis, shabby skjegg, slapp bomsete klesstil, dårlig hygiene, lange negler, nesehår ut av nesa, tørr hud fordi man aldri smører den osv.

Anonymkode: e2df0...2b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig hygiene er skikkelig vanskelig, synes jeg. Feks stinkende ånde. Jeg bryr meg ikke så veldig om han har sixpack. Han kan fint ha litt mage så lenge han er sterk i kroppen. Mage og tynne armer er ikke så tiltrekkende.  Er han sterk i kroppen og god hygiene tenner jeg på han. Men det var slitsomt å holde pusten eller kjenne stanken i fjeset etter vi har rota feks. Eller at han ikke dusjer men bare baser litt i dusjen uten å faktisk vaske underlivet. Lite trivelig.

Anonymkode: 5c75e...1dc

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bære over med mange slags skavanker, men lite/tynt/null hår orker jeg. Hvis hygienen er god, og de naturlige ansiktstrekkene ok, spiller det ingen rolle om han ikke har blendahvite hollywoodtenner. For meg, er det heller ikke sånn at «kamuflasje» som klær og trening, kan kompensere for glissent hår, potetnese eller alveører.

Anonymkode: 52197...0a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan bære over med mange slags skavanker, men lite/tynt/null hår orker jeg. Hvis hygienen er god, og de naturlige ansiktstrekkene ok, spiller det ingen rolle om han ikke har blendahvite hollywoodtenner. For meg, er det heller ikke sånn at «kamuflasje» som klær og trening, kan kompensere for glissent hår, potetnese eller alveører.

orker jeg ikke*

Gjest TheCatLady
Skrevet

Stygg for meg er noen jeg virkelig ikke er tiltrukket av, men har datet menn andre har synes at har vært stygge. Jeg ville ikke datet noen jeg ikke er tiltrukket av så svaret er nok nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. En stygg mann, er en mann som oppfører seg stygt. En mindre attraktiv mann er noe helt annet.

Anonymkode: 886f1...7ae

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. Alle mennene jeg har vært med har blitt klassifisert som stygge i følge mine overfladiske venninner... Har fått høre at jeg har dårlig smak og what not. Så ja, no shame in my men game. Jeg liker de jeg liker, enten de er stygge eller ikke. 

Anonymkode: f87e8...cd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den gjennomsnittlige mannen er jo ikke noe særlig å se på da. Og antallet stygge menn er mange flere enn antallet stygge damer. 

Anonymkode: 0ecdf...365

Skrevet

Hadde jeg likt han godt nok til å date han, så hadde jeg aldri tenkt at han var stygg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater jo ingen jeg synes er stygg. Om jeg datet noen er det jo fordi jeg finner han tiltrekkende. Både innsiden og utsiden. Men hva folk synes er stygt er jo subjektivt..

Anonymkode: f9764...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...