Gjest Bekymret Skrevet 29. august 2005 #1 Del Skrevet 29. august 2005 Dette er veldig flaut..Men jeg har oppdaget en klump i underlivet, like ved skjedeåpningen. Den er vel ca en cm i diameter, og ganske stor, som en liten ball. Hva kan dette være, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Sannsynligvis en cyste. De er oftest ufarlige, men ta en tur til legen å få den sjekket! Jeg hadde en tilsvarende som jeg fikk sjekket hos gynekolog. Den var helt ufarlig, ikke vond og gikk bort av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest første gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Del Skrevet 29. august 2005 Glemte å si at den gjør vondt og er øm hvis jeg er borti den, sykler eller andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #4 Del Skrevet 29. august 2005 Det kan godt hende det er et inngrodd hår som har forårsaket en liten, lokal infeksjon. Dratil legen, så finner du det ut helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest første gjest Skrevet 29. august 2005 #5 Del Skrevet 29. august 2005 Det kan godt hende det er et inngrodd hår som har forårsaket en liten, lokal infeksjon. Dratil legen, så finner du det ut helt sikkert. ← Takk for svar. Jeg har aldri tatt en GU før, så jeg er livredd for det også. Det kan ikke være en kjønnsykdom iallefall, siden jeg aldri har hatt sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten fra isted Skrevet 29. august 2005 #6 Del Skrevet 29. august 2005 Du trenger ikke bekymre deg for GU'en - de gjør legene flere ganger om dagen, så du har neppe noe å vise dem som de blir flaue for Og hvis kulen sitter på utsiden, så slipper du GU, og kan sikkert ha på en truse som du bare kan dra til siden når legen skal kikke på kulen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #7 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg liker heller ikke GU - kan ikke fordra det, men det er jo bare en av de tingene man bare må likevel. Jeg pleier si fra at jeg syns dette er fælt så vennligst vær kjapp, prate kan man gjøre etter at jeg er ferdig i stolen. Spør noen du kjenner om de har en gynekolog å anbefale og si når du kommer dit at dette er første gangen. De fleste er flinke og flinke til å ta hansynså dette går sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå