Gå til innhold

Klump i underlivet

Gjest Bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

Dette er veldig flaut..Men jeg har oppdaget en klump i underlivet, like ved skjedeåpningen. Den er vel ca en cm i diameter, og ganske stor, som en liten ball.

Hva kan dette være, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis en cyste. De er oftest ufarlige, men ta en tur til legen å få den sjekket!

Jeg hadde en tilsvarende som jeg fikk sjekket hos gynekolog. Den var helt ufarlig, ikke vond og gikk bort av seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende det er et inngrodd hår som har forårsaket en liten, lokal infeksjon. Dratil legen, så finner du det ut helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest første gjest
Det kan godt hende det er et inngrodd hår som har forårsaket en liten, lokal infeksjon. Dratil legen, så finner du det ut helt sikkert.

Takk for svar. Jeg har aldri tatt en GU før, så jeg er livredd for det også. :ler: Det kan ikke være en kjønnsykdom iallefall, siden jeg aldri har hatt sex. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten fra isted

Du trenger ikke bekymre deg for GU'en - de gjør legene flere ganger om dagen, så du har neppe noe å vise dem som de blir flaue for ;)

Og hvis kulen sitter på utsiden, så slipper du GU, og kan sikkert ha på en truse som du bare kan dra til siden når legen skal kikke på kulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker heller ikke GU - kan ikke fordra det, men det er jo bare en av de tingene man bare må likevel. Jeg pleier si fra at jeg syns dette er fælt så vennligst vær kjapp, prate kan man gjøre etter at jeg er ferdig i stolen.

Spør noen du kjenner om de har en gynekolog å anbefale og si når du kommer dit at dette er første gangen. De fleste er flinke og flinke til å ta hansynså dette går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...