EngelenMariann Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Har en 6-åring med pollenallergi. I løpet av året blir han mange ganger plutselg syk med oppkast og feber. Ofte tett i nesa også. Det varer i maks 1-2 dager og så er han helt fin. Luere på om det kan være en slags matallergi siden han også har pollenallergi. Såvidt jeg har hørt er det ikke så vanlig at barn blir så mange ganger syke med feber og oppkast i løpet av et år. Det skjer like ofte om vinteren som om sommeren. Er det noen som har barn med samme problem?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Du bør få tatt en allergitest (prikktest) på sjukehuset. Høres mer ut som matallergi synes jeg. Allergiene forandrer seg ofte i løpet av barnets alder. Plutselig kan de bli allergiske mot noe de tålte før osv. Mine barn har hatt en del kryssallergier. Har ikke tid til å skrive mer nå....
Glitter Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Her er en link til en side om kryssallergier/reaksjoner: http://files.inn.no/naaf/460.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå