AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Er det noen som har prøvd justkiss eller andre nettsider som er vedre enn tinder? Eller er det samme røkla overalt?😅 Anonymkode: 9727a...5d7
Gjest Kaiminator Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Ingenting er "bedre" enn tinder, alle som er på andre plasser enn tinder, er på tinder også. Bare at alle andre steder har mye mindre utvalg, enn tinder.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Aldri prøvd JustKiss, men innbiller meg at de ikke lar deg gjøre noe særlig før du betaler. Uansett er det som Kaiminator sier: Alle som er på en annen datingtjeneste, er også på Tinder. Anonymkode: 65187...35a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #4 Skrevet 7. april 2021 Justkiss var skikelig jalla. Var der kun noen timer. Alle de rare fra tinder var der samt at grafikk og alt var billig. Anonymkode: 74434...d72
GrønnNellik68 Skrevet 7. april 2021 #5 Skrevet 7. april 2021 Jeg syns det er samme profilene om jeg bruker tinder, happn, badoo så regner med det er det samme på justkiss også. Men de kjører knallhardt på nå med reklame for justkiss så da er vel målet opp nådd når folk vurderer det tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå