Gå til innhold

Bytte størrelse i brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Er det noen som har prøvd å bytte størrelse på brudekjolen? Kjøpte min i november og har siden da gått ned nesten 10 kg og regner med at den vil bli for stor da den var helt snurpet sammen i ryggen allerede i november. Har sånn kjole med sikksakkbånd bak på hele ryggen. Synes jo egentlig det er finest med litt mellomrom, så tenkte uansett å tilpasse den da jeg kjøpte den.

Den henger fremdeles hos brudesalongen, så jeg kan ikke forstå at det skal være et problem å bare få den i en størrelse mindre? Noen som har erfaringer? Tenker jo at den garantert blir finere i en mindre størrelse enn om jeg må sy den veldig mye inn. 

Endret av Stiger
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kom visst to ganger.. 

Endret av Stiger
AnonymBruker
Skrevet
Stiger skrev (1 time siden):

Den henger fremdeles hos brudesalongen, så jeg kan ikke forstå at det skal være et problem å bare få den i en størrelse mindre?

Hvis de har bestilt til deg i den størrelsen så hjelper det ikke hvor den henger. Eller er det en sånn brudebutikk der de har masse størrelser på lager de leverer på dagen?

Anonymkode: 025e5...3b2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis de har bestilt til deg i den størrelsen så hjelper det ikke hvor den henger. Eller er det en sånn brudebutikk der de har masse størrelser på lager de leverer på dagen?

Anonymkode: 025e5...3b2

Det er en salong der de har flere størrelser inne på lager ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Hør med brudesalongen?

Anonymkode: c9842...65a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hør med salongen... hvis ikke kan de fleste brudekjoler sys inn opptil 5 størrelser uten at det syntes med en flink skredder fikk jeg beskjed om når jeg kjøpte min som var 3 str for stor og det ble kjempe fint! Syntes ikke i det hele tatt.

Anonymkode: aa14e...1ac

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...