AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Noen her som vet om disse to kan kombineres? Anonymkode: 77726...342
Fru2020 Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Jeg bruker Vallergan og Truxal sammen hver kveld for å få sove. Funker som gull. 1
Purple_Pixiedust Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Har brukt begge deler. Vallergan hadde liten effekt på meg da. Får Imovane når jeg er innlagt. Så bruker jeg kun Truxal hjemme.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Men Vallergan selges ikke lengre. Hva bruker dere i stedet? Anonymkode: e8eb2...8b2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men Vallergan selges ikke lengre. Hva bruker dere i stedet? Anonymkode: e8eb2...8b2 Sobril, men ikke pga. at vallergan ikke lenger er i salg. Det er vel et antihistamin som enkelt kan erstattes om jeg har forstått riktig (vallergan altså, ikke sobril ). Anonymkode: acdc0...98c
yololife Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men Vallergan selges ikke lengre. Hva bruker dere i stedet? Anonymkode: e8eb2...8b2 Fikk beskjed om at svenske Evolan vil være tilsvarende Vallergan, dog dobbelt så høy styrke. De kommer i 20mg, men akkurat nå er det leveringsvansker på den! 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 1 minutt siden, yololife said: Fikk beskjed om at svenske Evolan vil være tilsvarende Vallergan, dog dobbelt så høy styrke. De kommer i 20mg, men akkurat nå er det leveringsvansker på den! Typisk, det er jo leveringsvansker på alt for tiden! Jeg lurer på hvor store de tablettene er, for jeg pleier å dele en vallergan i to. Kan bli vanskelig å dele i fire Anonymkode: e8eb2...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Typisk, det er jo leveringsvansker på alt for tiden! Jeg lurer på hvor store de tablettene er, for jeg pleier å dele en vallergan i to. Kan bli vanskelig å dele i fire Anonymkode: e8eb2...8b2 Alternativet for Vallergan, alimemazin evolan er minste dose på 20 mg. Disse selges kun i kapsel. Om du tar en halv vallergan vil det nye medikamentet være fire ganger så sterkt. Bare så du er klar over det Anonymkode: 926a0...807 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Alternativet for Vallergan, alimemazin evolan er minste dose på 20 mg. Disse selges kun i kapsel. Om du tar en halv vallergan vil det nye medikamentet være fire ganger så sterkt. Bare så du er klar over det Anonymkode: 926a0...807 Takk for svar. Fastlegen min nevnte noe om en mikstur som erstatning for vallergan, så da må det nok bli den i stedet Ser at Alimemazin evolan kommer i dråper, så da var det sikkert den hun mente. Anonymkode: e8eb2...8b2
Gjest Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Tråden er ryddet for diskusjoner rundt dosering av medisering, samtidig stenges tråden da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Anki, mod
Fremhevede innlegg