Gå til innhold

Henvisning fra lege

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var hos legen like før påske, og han skulle henvise meg videre til spesialist. Men når jeg sjekker på helsenorge står det at jeg ikke har noen aktive henvisninger. Burde den ikke ha dukket opp der nå? Kan det ha skjedd en feil? 

Anonymkode: aa57a...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar litt tid. Mine henvisninger har jeg alltid fått pr brev når timen hos spesialisten er klar 😊

AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (Akkurat nå):

Det tar litt tid. Mine henvisninger har jeg alltid fått pr brev når timen hos spesialisten er klar 😊

Ok takk, da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet 😃

Skrevet

Hvis han har sendt det med brevpost så kan ting ta tid, er ikke alle som er like oppdaterte. :P 

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 time siden):

Hvis han har sendt det med brevpost så kan ting ta tid, er ikke alle som er like oppdaterte. :P 

🤣 Dette var på volvat så får da håpe de er mer oppdatert enn som så... 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

🤣 Dette var på volvat så får da håpe de er mer oppdatert enn som så... 🤔

Hvis det er Volvat så regner jeg med at ting skal gå raskere. Men de kan jo være treige der henvisningen er mottatt. Tar av og til litt tid før de får lagt det inn i systemet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid et kommer opp, spørs hvor henvisingen er sendt. Når den er sendt til sykehus pleier den å være synlig, men ikke hos avtalespesialist. 

Anonymkode: bf860...78b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke opp henvisninger legen har sendt, det er ennå noen begrensinger i HelseNorge i mitt distrikt som gjør at jeg ikke har tilgang. Så jeg kan aldri se at de er sendt eller ikke. Litt dumt.

Anonymkode: ba61d...7ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del har jeg kun fått opp henvisninger til sykehus, på samme måte som jeg kun ser journaler fra sykehus. Da jeg ble henvist til avtalespesialist så jeg aldri henvisningen, og heller ikke journal/epikrise. 

Anonymkode: 93381...dca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er privat så kan du som regel bare ringe så går det raskere. 

Anonymkode: ff9f6...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...