AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Del Skrevet 6. april 2021 Hvilken synes du er kulest eller finest av disse (årets modeller)? Tipper S-klasse kjører mye bedre enn de to andre, men det er liksom noe spennende og kult med å sitte høyt i en fin suv haha Anonymkode: 88d11...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Del Skrevet 6. april 2021 Av de du nevner her så er det definitivt G som er favoritten, det er en ekte firehjulstrekk med lavserie, sperrer og den er bygd på ramme. Kvaliteten på Mercedes er også mye bedre enn Range Rover/Land Rover. Den beste SUV'en er uansett Toyota Land Cruiser, har en selv og har ingen planer om å bytte. Anonymkode: 29101...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 6. april 2021 #3 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg synes S-klasse definitivt er kulest av de alternativene. Liker ikke tanken på å betale mye penger på en bil som føles som en snekke på vegen. Men hvorfor spør du meg? Jeg har riktignok fødselsdag snart, men du kjøper vel neppe bil til meg. Ellers reagerer jeg på hvor forskjellige de ulike alternativene dine er. Jeg tenker at du må begynne med å definere hva du skal bruke bilen til. Lykke til. Det blir sikkert bra med det budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Del Skrevet 6. april 2021 Uten tvil S klasse. Range Rover er et kolossalt fuckup av dimensjoner, der alt mulig går i stykker hele tiden. Det er slike biler folk med mer penger enn hjerne kjøper. G klassen er en antikk rammebil til en vanvittig høy pris. Vil jeg ha en arbeidsbil til terrenget, kjøper jeg heller en UAZ til 15% av prisen og får den samme ytelsen. G klassen er horribelt å kjøre på vei. Så da er bare S klasse igjen, som faktisk er en god bil og konkurransedyktig i sin klasse. Men om jeg får velge fritt, så blir det ingen av delene. SUV: Lexus LX570, d'oh! Ingen konkurranse en gang. Luksuslimo: Toyota Century GZG50 med V12, som du kan få for 60-90000 kr i super tilstand direkte fra Japan. Anonymkode: 41995...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå