AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Gå mrg selv et 2 ukers tinder eventyr. Bare for å teste hva greia var. Kun ute etter sex og der har jeg vært tydelig på. Vært helt meg selv med ekte bilde og alt. Ikke sveipet høyre på de som tydelig er ute etter seriøst foehold. Merk, jeg er ikke sur eller bitter, har fått min andel sex og treff Men altså. Jeg tør ikke begynne å regne sammen hvor mange timer jeg har brukt på endeløs teksting, sveiping, venting på svar, venting på en "date " som skal bestemme seg for om han tør treffe meg, pysete gutter som går rundt grøten og helst vil sende penisbilder og ikke så mye mer. De fleste jeg har snakket med har vært tøffe i kjeften og på Snap, men nåe alt kom til alt så var de ikke interessert i mer enn å dirtysnappe og runke. Når det er sånn for oss som søker noe useriøst, hvordan er det da for dere som søker et seriøst forhold.? Da er tinder slettet, og jeg går tilbake til mitt normale liv. :)) Anonymkode: d8db0...afa
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Hæ? De ville bare sende bilder og ikke møtes i virkeligheten? Spurte du om å treffes i virkeligheten men de sa nei? Merkelig at de takker nei til mulig sex. Kanskje var de flaue over tanken på å treffe noen de hadde sendt penisbilder til. Anonymkode: f33d6...b44 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Jeg og har hatt flere matcher med sånne som bare skal ha nudes og runke på snap. Men veldig mange har også møtt meg for faktisk sex. Så det er en god blanding. Men er nå ferdig med «rase fra meg» fasen og klar for å finne noe seriøst. Og han har jeg kanskje funnet nå - på tinder. Så det er håp. Han var den eneste son aldri var inne på sex-prat og kom bare med fine genuine komplimenter. Men bladde gjennom noen matcher for å finne han. Fikk en magefølelse og gikk for den. Han er helt fantastisk - spent på fortsettelsen. Ikke har han prøvd seg på sex enda eller - og det tar jeg som et godt tegn 😉 K27 Anonymkode: 646d3...d95 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 Jeg har aldri dirtysnappet med noen på tinder, og aldri avtalt sex. Etter en kjapp samtale, spør jeg om å møtes dersom jeg selv er interessert i det, rett og slett fordi jeg ikke gidder å drive og chatte med fremmede. Om man avtaler å møtes hjemme, ligger det jo litt i kortene at sex kan skje. Jeg avtaler imidlertid aldri å ha sex, fordi man ikke vet hvordan kjemien faktisk vil være. Jeg har møtt folk fra tinder med åpent sinn, åpent for både seriøst og useriøst. Noen har jeg blitt venner med, noen har jeg hatt sex med, og jeg har faktisk fått meg to kjærester derfra. Oppsummert er min erfaring at man lykkes best om man møtes raskt og dropper for mye tørrprating på snap. Om man møtes hjemme blir det som regel sex om kjemien stemmer. Anonymkode: 7d7c1...420
Gjest someone_here Skrevet 6. april 2021 #5 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Gå mrg selv et 2 ukers tinder eventyr. Bare for å teste hva greia var. Kun ute etter sex og der har jeg vært tydelig på. Vært helt meg selv med ekte bilde og alt. Ikke sveipet høyre på de som tydelig er ute etter seriøst foehold. Merk, jeg er ikke sur eller bitter, har fått min andel sex og treff Men altså. Jeg tør ikke begynne å regne sammen hvor mange timer jeg har brukt på endeløs teksting, sveiping, venting på svar, venting på en "date " som skal bestemme seg for om han tør treffe meg, pysete gutter som går rundt grøten og helst vil sende penisbilder og ikke så mye mer. De fleste jeg har snakket med har vært tøffe i kjeften og på Snap, men nåe alt kom til alt så var de ikke interessert i mer enn å dirtysnappe og runke. Når det er sånn for oss som søker noe useriøst, hvordan er det da for dere som søker et seriøst forhold.? Da er tinder slettet, og jeg går tilbake til mitt normale liv. :)) Anonymkode: d8db0...afa Rart, du har kanskje truffet ikke de riktige.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #6 Skrevet 6. april 2021 Kan alder ha noe å si kanskje? Hvor gammel er du TS? Anonymkode: e417a...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Skrevet 6. april 2021 Det høres litt ut som uflaks, men ganske interessant å lese. Mulig at det er mange i kategorien menn, som aldri hadde turt noe som helst, eller ikke tør å møte noen som faktisk er åpent ute etter sex? De får jo ikke boostet egoet med å overtale, eller lurt noen. Jeg har bare møtt én kvinne for avtalt sex, men hun nevnte også at det var vanlig å feige ut. M50 Anonymkode: 4e06f...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #8 Skrevet 6. april 2021 Kan presisere at de jeg har møtt, har tatt kontakt med meg først, rett og slett på grunn av mitt manglende initiativ for å chatte med fremmede. Det er kanskje en forskjell. Er jo også mange som har tatt kontakt med meg, som jeg har snappet litt med, men aldri ønsket å møte (selv om det blir motsatt da). Det kan rett og slett hende at de synes du virker "god nok" til å sexsnappe, da dette krever lite energi, men ikke "god nok" til faktisk å møtes. Anonymkode: 7d7c1...420
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #9 Skrevet 6. april 2021 Har ikke samme erfaring, tror du har hatt uflaks Anonymkode: 88cc6...14f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #10 Skrevet 6. april 2021 Opplevde at mange på tinder er der for å få seg brevvenner. Ikke nødvendigvis å møte noen. Anonymkode: 1204b...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå