AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Hei! Jeg fikk påvist ADD for 3 år siden som ung voksen. Helt ærlig, synes jeg den lille informasjonen som ligger der ute kun omhandler teori. For eksempel grundige beskrivelse av hva som skjer med hjernen, hvilke symptomene som finnes, og en kort beskrivelse av hvilke medisiner pasienten kan velge mellom. Men! Jeg finner svært lite street smart-tips for oss som lever med ADHD/ADD i hverdagen. For eksempel: Ritalin kan forårsake ganske heftige muskelsmerter. Løsning? Ta magnesium. Jeg ønsker virkelig mer slik informasjon. Derfor håper jeg noen kan skrive tips og triks dere har funnet ut av. Pleier dere å spise før dere tar medisinen på morgenen? Hvilken type medisin tar du, og hvorfor? Tar du den hver dag? Har smartklokke hjulpet deg for å organisere hverdagen bedre? Anonymkode: 18db6...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Skrevet 6. april 2021 Mye av dette finner du på feks diverse adhd-grupper på Facebook. Anonymkode: e4e5c...d2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå