AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #21 Skrevet 7. april 2021 Jeg er gift og flørter med andre. Problemet er at jeg er ikke klar over at jeg flørter, jeg prøver å bare være hyggelig og småprater. Men jeg har fått høre det flere ganger. Heldigvis har ikke mannen noe imot det. Anonymkode: 6c12f...744
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #22 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er gift og flørter med andre. Problemet er at jeg er ikke klar over at jeg flørter, jeg prøver å bare være hyggelig og småprater. Men jeg har fått høre det flere ganger. Heldigvis har ikke mannen noe imot det. Anonymkode: 6c12f...744 Nei, så hvordan definerer man flørting? Er ikke det personen som overtolker som nettopp gjør det, og ikke du som flørter? Anonymkode: 1c9bb...501
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #23 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, så hvordan definerer man flørting? Er ikke det personen som overtolker som nettopp gjør det, og ikke du som flørter? Anonymkode: 1c9bb...501 Det tenker jeg også, men jeg får stadig høre at jeg flørter😅 Men de gangene jeg bevisst prøvde å flørte med noen, klarte jeg såvidt å stotre frem et par ord🙈 Anonymkode: 6c12f...744
Gjest ti10 Skrevet 7. april 2021 #24 Skrevet 7. april 2021 Det er ikke alltid man flørter bevisst. Av og til har jeg bare vært i godt humør og hatt en god tone med en person, og så har jeg etterpå skjønt at andre har oppfattet det som flørt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #25 Skrevet 7. april 2021 Hippogriff skrev (36 minutter siden): Motsatte av at jeg ikke har draget. Du flørter fordi du har draget? Det gir ingen mening. De som må flørte er jo de som ikke har det. Anonymkode: 12ecc...707
Bamseklemmer Skrevet 7. april 2021 #26 Skrevet 7. april 2021 Funfact 1: Du har faktisk godt av å flørte litt. Studier har vist at folk som flørter har flere hvite blodceller enn de som ikke flørter. Hvite blodceller forbedrer immunforsvaret og holder deg sunn, skriver HappenMagazine.com. Funfact 2: Hvis en kvinne smiler pent til en mann, kan det like gjerne være en høflig gest som flørting. Det er det imidlertid ikke alle menn som forstår. Forskning har vist at menn ofte tror at en vennlig hilsen er flørting. Funfact 3: Trodde du det var guttene som startet de fleste flørter? Det er feil. To av tre flørter startes av kvinner. Men de gjør det så diskret at mennene tror det er de som begynner, skriver Mozon.no. Funfact 4: Undersøkelser viser at vi foretrekker å flørte med folk som har samme bakgrunn som oss selv. Vi liker dessuten å flørte med folk som er omtrent like pene som oss selv, skriver Lommelegen.no. Funfact 5: Trodde du det var guttene som startet de fleste flørter? Det er feil. To av tre flørter startes av kvinner. Men de gjør det så diskret at mennene tror det er de som begynner, skriver Mozon.no Funfact 2 tror jeg nok gjelder for kvinner også, det var jo skrevet av en kvinne😅 Hvis jeg er i et forhold flørter jeg kun med dama, hun trenger også litt flørting, ikke glem det. Exen likte at jeg skrev romantiske beskjeder på speilet i dusjen, og det jeg skrev kom ikke frem før det kom damp på speilet. Prøv litt flytende såpe på en finger og du får frem de fantastiske smilene, det skal ikke så mye til🤭 En flørt kan også være en oppmuntring og for å gi oppmerksomhet uten seksuell karakter, jeg skriver ofte beskjeder til guttene i matpakka.. med ønske om en fin dag eller at jeg synes de er cool, bonusen jeg får når de kommer hjem smeltetr jo et pappahjerte...
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #27 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvordan kan du vite hvem dette er? Det er en av grunnene til at jeg svarte som jeg gjorde over: Jeg flørter ikke hvis jeg ikke vil noe med det. Det er jo noen få typer mennesker: - Arbeidskolleger: Uaktuelt, de jobber jeg sammen med. - Venner: Uaktuelt, de er vennene mine. - Slekt og familie: Uaktuelt, av åpenbare årsaker. - Ukjente, uinteressante: Som sagt, uinteressante. - Ukjente, interessante: De kan jeg flørte med, men siden de er "interessante" betyr det at de også kan være interessante for mer. De av disse som er interessante for mer (og da snakker vi om en liten gruppe), flørter jeg kanskje med. Men flørter jeg, er det fordi jeg ønsker mer. Hvis jeg ikke ønsker mer (kjæreste eller sex), flørter jeg ikke med dem. Hadde folk kjent meg, ville de altså ha visst at min flørt er et direkte signal om at jeg vil ligge med dem. Men det forstår de jo ikke, siden de er ukjente. Ganske enkelt, altså. Men å flørte med folk rundt meg, litt sånn uten grunn, og uten å vite hvordan det tolkes, synes jeg er litt respektløst. Anonymkode: 8d451...351 På tilnærmingen din, høres du ut som du er bedre på knappesortering enn på flørting. Anonymkode: 13692...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #28 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): På tilnærmingen din, høres du ut som du er bedre på knappesortering enn på flørting. Anonymkode: 13692...d3e Knappesortering er tross alt mer givende enn flørting Anonymkode: 12ecc...707
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #29 Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Knappesortering er tross alt mer givende enn flørting Anonymkode: 12ecc...707 Sant nok:) Anonymkode: 13692...d3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå