Gå til innhold

Frisørtime


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

På den store dagen har jeg fått frisørtime kl 11:30, mens vielsen er

kl 14:30.

Vil dette være for kort tid??? :o

Vil absolutt IKKE komme for sent til min egen vielse... :oops:

Hva er deres erfaringer med dette?

Unn_T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos frisøren 08.15 og vielsen var 11.30. Jeg har kort hår og vi hadde da enormt god tid. Håret mitt og sminken måtte være ferdig klokken 11.00, og vi var ferdige i god tid.

Hvor lang tid du må ha hos frisøren pleier frisørene å beregne etter prøvetimen når de vet hva slags frisyre du skal ha og hva slags hårtype du har. Hvis du er redd for a det blir for liten tid, så ta en telefon og spør for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Augustbrud - det kommer helt an på hva slags hår du har, hva du skal gjøre med det, om du skal sminkes?

Frisøren din må vite hvem du er og hva du skal gjøre, og må kunne vurdere hvor lang tid h*n trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Jeg brukte 2,5 timer hos frisøren (har langt hår, og hadde ikke slår) - det er bedre å bli ferdig for tidlig enn sent, så jeg hadde nok bedt om å starte en time før...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er langt mellom frisøren og der vielsen skal være, går det helt sikkert greit. Jeg har ganske langt hår, og var hos frisøren klokka 9. Var da ferdig pynta (hår, sminke, kjole) til 12.30. (Vielsen var kl. 13.00). -Det hører med til historien at jeg hadde over 250 "ting" (spenner, strikker, perler) i håret, så det var MASSE jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke det beste være å spørre frisøren om dette. Hun har jo erfaring med dette hvor lang tid det tar med langt hår kontra kort hår. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg var hos frisøren kl 0900(min forlover som booket frisøren) og vi hadde ikke vielse før kl 15. Synes dette var utrolig lang tid før vielsen, men nå er jeg bare glad for det :D Frisøren ordnet både meg og min forlover, vi spiste jordbær og drakk champagne, frisøren tok seg god tid og det var utrolig deilig å bare være der og slappe av. Etter det dro vi hjem til meg, tok fotbad og spiste litt samt ordnet oss til vielsen.... Det var utrolig deilig å ha den stunda hjemme for å slappe av før det gikk slag i slag utover dagen og nattet! :lol:

Men det er klart, mange tar på seg kjolen og reiser direkte fra frisøren til vielsen.. mange måter å gjøre det på! jeg er glad jeg hadde litt tid hjemme før jeg skulle vies! :wink:

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal ringe frisøren i morgen, å få omgjort timen til en time tidligere.

Høres ut som om det er bedre å være føre var... :hoho:

Tusen takk for tipsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...